Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
  • Skolotājas vērtējuma un skolnieku pašvērtējuma mijsakarības mājturības un tehnoloģiju stundās

     

    Research Papers12 Pedagogy

3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:254761
 
Evaluation:
Published: 15.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    1
1.  Pedagoģisko terminu skaidrojums    4
3.  Skolotāja loma vērtēšanas procesā    10
4.  Pašnovērtējuma loma skolēna radošajā izaugsmē    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra un avoti    16
Extract

Mājturības un tehnoloģiju priekšmeta mērķis ir pilnveidot skolēnu izpratni par cilvēka dzīvesvides kvalitātes nosacījumiem un iespējām tās uzlabošanai, veicināt skolēnu praktiskās rīcības un sociālās sadarbības prasmju attīstību. Starp citiem izglītojošiem mācību priekšmetiem mājturība un tehnoloģijas ieņem ļoti svarīgu un bieži nenovērtētu vietu gan no skolas vadības, skolēnu un skolēnu vecāku puses.
Apzinoties valstisku nepieciešamību pēc radošām un iniciatīvas bagātām personām , jau vairākus gadus tiek meklēti varianti mājturības satura atjaunināšanai un papildināšanai pamatskolā, lai skolēniem būtu iespējams:
Iegūt priekšstatu par veselīga uztura pamatnoteikumiem, apgūstot prasmes pagatavot ēdienu.
Iegūt zināšanas par individuālo ekonomiku, ģimenes budžetu, prasmi saskaņot savus ieņēmumus un izdevumus.
Apgūt paterētājzinības.
Iegūt prasmes iegādāties iegādāties un kopt savu apģērbu, apavus un sadzīves priekšmetus.
Iegūt prasmes vides saudzēšanā, mājokļa un apkārtnes iekārtošanā un uzturēšanā.
Iegūt prasmes rīkoties ar sadzīves tehniku utt.
Sarežģīts process ir vērtēšana mājturības un tehnologiju stundās, darba autorei arī tas sagādā ik pa laikam problēmas, jo tas ir komplicēts process. Ar šo darbu darba autore vēlas vairāk iedziļināties šai sarežģītajā un specifiskajā procesā, radošajo darbu vērtēšanā mājturības un tehnoloģijas stundās.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1119617
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register