Skolēnu vēlēšanās mācīties un mācīšanās sasniegumi ir atkarīgi no motivācijas, kuru lielā mērā var ietekmēt skolotājs. Skolotājam, izvēloties atbilstošas darba metodes un pozitīvu attieksmi, ir jāveicina bērnu ieinteresētība mācīties, vēlmi izzināt, apgūt un prast.
Iedziļināties tēmā par motivācijas veicināšanu sākumskolā pamudināja apstāklis, ka aizvien vairāk gan televīzijā, gan preses izdevumos tiek diskutēts par skolēnu zemo mācību motivācijas līmeni. Tāpēc esmu nolēmusi izpētīt, kā veidojas motivācija un cik liela loma motivācijas veicināšanā ir skolotājam.
Darba mērķis: Pamatojoties uz pedagoģiskās un psiholoģiskās literatūras izpēti, noskaidrot skolotāja lomu motivācijas veicināšanā un atklāt iespējas motivācijas veicināšanai sākumskolā.…