Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:497957
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.12.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Saīsinājumu un terminu skaidrojums    5
  Darba metodikas apraksts    6
1.  Pedagoģiskais process skolā    7
1.1.  Skola – vispārizglītojošā izglītības iestāde    7
1.2.  Pedagoģiskais process    7
1.3.  Mācību process    8
1.4.  Mācību stunda    9
1.5.  Mācību gads    10
2.  Skolotāju kavējumu uzskaite    12
2.1.  Skolotāju kavējumu skaits 2016./2017. mācību gadā    12
2.2.  2016./ 17. mācību gada 1. semestra un 2017./ 18. mācību gada 1.semestra nenotikušo stundu salīdzināšana    14
2.3.  Aizvietotās mācību stundas    16
2.4.  Nenotikušās stundas citu iemeslu dēļ    16
2.5.  Dažādu iemeslu dēļ nenotikušo mācību stundu īpatsvars    17
3.  Skolotāju kavējumu izvērtējums    19
3.1.  Skolēnu viedoklis par skolotāju stundu kavējumiem    19
3.2.  Direktoru un mācību pārziņu viedoklis par skolotāju kavējumiem    19
3.3.  Skolotāju anketēšana    20
3.4.  Intervijas analīze    21
  Secinājumi    24
  Ieteikumi mācību procesa kvalitatīvākam nodrošinājumam un turpmākiem pētījumiem    25
  Pielikumi    27
Extract

Secinājumi
• Katras skolas svarīgākais uzdevums mācību procesa nodrošināšanā ir regulāras un kvalitatīvas mācību stundas konkrētā mācību gada ietvaros;
• atbildīgais par mācību stundām ir attiecīgā mācību priekšmeta skolotājs;
• lielākais nenotikušo stundu skaits mācību gadā ir skolotāju slimošanas, klašu pasākumu, kā arī semināru un kursu dēļ;
• sporta sacensību dēļ pagājušajā mācību gadā nenotika 112 mācību stundas sportā;
• skolotāji pēc kavētajām mācību stundām apvieno tēmas vai apskata tikai svarīgāko;
• skolēni skaidro, ka viņi bieži jūt, ka mācību viela tiek sasteigta, tiek uzdoti ietilpīgāki mājasdarbi;
• direktori un skolotāji atzīst, ka nenotikušās stundas gan skolotāju kavējumu, gan citu iemeslu dēļ traucē normālam mācību procesam skolās.

Nenotikušās mācību stundas ir iemesls nepilnīgam mācību procesam - mācību viela bieži netiek apgūta vai arī tiek sasteigta, neattīstot skolēniem domāšanas prasmes, bet tikai sniedzot informāciju. Skolotāju kavējumu dēļ skolēni tiek apgrūtināti ar liekiem mājas darbiem un papildus darbu mājās. Autores izvirzītā hipotēze - skolotāju kavētās mācību stundas ir iemesls nepilnīgam mācību procesam skolās – apstiprinās.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register