Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:746191
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Teorija par mārketinga plāna izstrādi    6
1.1.  Mārketinga darbības pamati    6
1.2.  Mērķauditorijas noteikšana    7
1.3.  Zīmola nozīme    13
1.4.  Produkts    16
1.5.  Sadales kanāli    16
1.6.  Preces virzīšana tirgū    17
1.7.  Cenu politikas izveide    18
2.  Uzņēmuma un produkta izpēte    20
3.  Mārketinga plāna izstrāde    22
3.1.  Tirgus situācijas analīze    22
3.2.  Patērētāju analīze un mērķauditorijas noteikšana    23
3.3.  4P plānošana    25
3.4.  Mārketinga budžets    27
  Secinājumi un priekšlikumi    29
  Izmantotie literatūras avoti    30
  Pielikums    31
Extract

Ievads
Studiju darbam tika izvēlēta tēma „Skuvekļa Gillette Phantom mārketinga plāna izstrāde”. Autors uzskata, ka darbam izvēlētā tēma ir aktuāla, jo Latvijā gada laikā ir par 30% kritusies pirktspēja un daļa iedzīvotāju tērē mazāk līdzekļu preču iegādei, kuras viņiem jau ir. Šeit tiek runāts par vīriešiem, kuri jau ir iegādājušies kādu no Gillette sērijas skuvekļiem un pirktspējas krišanās dēļ neplāno iegādāties jauno Gillette Phantom. Autors vēlas uzsvērt, ka Gillette Phantom Latvijā nav pieejams, tieši tāpēc, pēc autora domām, izstrādāt mārketinga plānu šim produktam ir aktuāli, jo nav veikta šī produkta izpēte Latvijas tirgū.
Studiju darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu skuveklim Gillette Phantom. Lai sasniegtu studiju darba mērķi, tika risināti sekojoši uzdevumi:
1) izpētīta teorija par mārketinga plāna izstrādi;
2) izpētīts uzņēmums un produkts;
3) izstrādāts mārketinga plāns;
4) izstrādāti secinājumi un priekšlikumi.
Darba pirmajā nodaļā autors izpētīja mārketinga plāna izstrādei nepieciešamos teorijas materiālus. Vēl pirmajā nodaļā tiek runāts par galvenajām mārketinga idejām un pamatdomām, piemēram, par cenu politikas izveidi, zīmola nozīmi un mērķauditorijas izvēli. Otrajā nodaļā tiek stāstīts par uzņēmumu Procter & Gamble, tiek pētīta tā vēsture un mērķi. Vēl otrajā nodaļā tiek pētīts Procter & Gamble ražotais skuveklis Gillette Phantom. Trešajā nodaļā ir izstrādāts mārketinga plāns skuveklim Gillette Phantom, kā arī tika veikti šādi mārketinga plānā paredzēti uzdevumi:
• izpētīta tirgus situācija;
• izpētīta mārketinga vide;
• veikta patērētāju aptauja;
• veikta pieprasījuma noteikšana;
• veikta konkurentu analīze;
• izveidota uzņēmuma Procter & Gamble SVID analīze;
• izveidots konkurentu mārketinga darbības salīdzinājums;
• izvirzīti mārketinga plāna mērķi, balstoties uz mārketinga iespēju analīzē noteiktajām iespējām;
• izstrādāta produkta politika;
• cenu politika;
• noieta (sadales) politika;
• virzīšanas politika;
• mārketinga budžets.
Darba nobeigumā ir apkopoti autora secinājumi par tirgus situāciju un Procter & Gamble, kā arī Gillette pozīcijām tirgū. Tika izstrādāti arī priekšlikumi uzlabojumiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1117650
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register