Daudz ir runāts par to, cik lielu daļu no mūsu smadzenēm aizņem zemapziņa un cik liela ir tās ietekme. Tomēr mēs to paši nespējam kontrolēt, bet tā tomēr spēj vadīt mūsu rīcību, mums pašiem to īsti nevēloties. Tātad, ja zemapziņa slēpjas tāds spēks, tas tiek meklēti veidi, kā to ietekmēt. Visbiežāk to noteikti dara tie, kuru interesēs būtu panākt kādu labumu sev tādā veidā, lai cilvēki to pat neapzinātos. Šāda sfēra ir reklāma. Reklāmas speciālisti nemitīgi meklē kādu veidu, kā patērētājus piesaistīt sevis reklamētajai precei. Tādēļ ja ir tāds veids, kas ļauj iedarboties uz cilvēku, viņam pat to neapzinoties, un sniedz vēlamo efektu, tad kādēļ gan to neizmantot? Tomēr jautājums ir vai tā maz drīkst manipulēt ar cilvēku, kas pats nemaz neapzinās, ka viņa rīcība tiek ietekmēta.
Protams, ir reizes, kad cilvēki brīvprātīgi pakļaujas šādai manipulācijai ar sevi. Šeit jāatzīmē valodas mācīšanās programma Quick Teather, kurā arī tiek izmantoti signāli, kas iedarbojas uz cilvēka zemapziņu, tādā veidā veicinot valodas apguvi. Tomēr vai šie signāli tomēr ir tik spēcīgi un tādā veidā cilvēk pat 2 mēnešu laikā var iemācīties valodu. Tad jau varētu absolūti visu mācību vielu iekļaut šādos mūlti mēdiju dokumentos un apgūt izmantojot slēptos ziņojumus, kas vērsti uz zemapziņu!
Reizēm šos signālus varbūt var izmantot lai ietekmētu kādu cilvēku, piemēram, cīnīties, lai atbrīvotos no liekā svara, vai, arī lai mēģinātu atmest smēķēšanu, vai atbrīvoties no alkoholisma.
Galvenais jautājums ir vai tiešam šie slēptie signāli, kurus ievietojot vai nu reklāmā vai kādā citā sižetā spēj ietekmēt cilvēka tālāko rīcību un vai šie signāli ir izmatojami pašu cilvēku interesēs, tādā veidā uzlabojot savu veselību vai apgūstot ko jaunu?…