Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:726849
 
Evaluation:
Published: 12.03.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Extract

Latvijā pēdējos gados tiek arvien plašāk pielietotas zooterapijas (suņu, zirgu) metodes, tomēr iespējamais rehabilitācijas pasākumu un pakalpojumu spektrs, kurā tiek izmantoti dzīvās dabas objekti vai ainavas, ir daudz plašāks. Ir iespējams izmantot dabas vērošanas un mācīšanās dabā metodes, izmantojot visas maņas, klātienē iepazīties ar dabas smaržām, skaņām un ar tausti uztverot dažādas faktūras un kustības, piemēram, vaboles skrējienu pa roku. Šādas aktivitātes īpaši būtiski palīdz cilvēkiem ar dažādām uztveres problēmām un kustību traucējumiem. Atrašanās brīvā dabā grupā un pārvietošanās dabā dod iespēju veicināt sadarbības un komunikācijas iemaņas. Projektā plānotās aktivitātes veicina dalībnieku (arī bērnu vecāku) vides izglītību, izaugsmi un iespēju iekļauties sabiedrībā, pilnveidojot viņos nepieciešamās dzīves prasmes un iemaņas sadarboties un orientēties vidē, socializēšanos, veicina piederību sabiedrībai, izmantojot daudzveidīgas sadarbības formas – savstarpēji, ar projektā iesaistītajiem speciālistiem un dzīvās dabas objektiem.
Bērni un jaunieši ar kustību traucējumiem un vēl jo vairāk ar autisma problēmām Latvijas sabiedrībā ir lielā mērā izolēti no apkārtējās sabiedrības un apkārtējās vides gan fizisku šķēršļu un ierobežojumu dēļ, gan komunikācijas problēmu dēļ. Šādiem bērniem un jauniešiem ir ļoti maza iespēja iepazīties ar apkārtējo vidi un dabu kopumā, turklāt bērniem ar īpašām vajadzībām ir ārkārtīgi ierobežota iespēja uzzināt par apkārtējo vidi viņiem pieejamā veidā un formā.
Projekts paredzēts kā pilotprojekts metodoloģijas izveidošanai, izmantojot dabas objektus un ainavu kā terapijas un komunikācijas formu. Metodoloģiskais materiāls tiks sagatavots izplatāmu un replicējamu ieteikumu veidā.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register