Pedagogs, ar kuru visbiežāk nācās saskarties audzināšanas prakses laikā, veica sociālā pedagoga funkcijas un patversmes sociālās palīdzības organizatora funkcijas un pienākumus.
Dotajam sociālajam pedagogam piemīt ne tikai pedagoga talants, par ko liecina darba stils un veiksmīga rīcība dažādās situācijāsa, darba plānošana. Šī sieviete ir izglītota, dinamiska un radoša sieviete, kura uzskata, ka sociālā pedagoga profesija liedz cilvēkam stāvēt uz vietas, liek pastāvīgi apgūta ko jaunu, radoši sevi pilnveidot.
Visbiežāk pielietojamā metode ir pārrunas kā individuālajā darbā, tā arī darbā ar grupu. Pēc manām domām šī metode ir atbilstoša pusaudža un jaunieša vecumposmam. Novērošana kā sociālā darba metode arī ir atzīta šī pedagoga darbā, jo tieši šī metode bieži izgaismo to, ko nevar panākt ar citām metodēm. ''si metode veiksmīgi tiek kombinēta ar citām metodēm - testēšana, anketēšana, darbs grupās un pāros, situāciju modelēšana utt.…