Anotācija: skolēns pusaudža vecumā sāk sevi salīdzināt ar citiem un izvērtēt savu rīcību, līdz ar to šajā vecumā svarīgu lomu ieņem pašaudzināšana. No sākuma ir nepieciešama pieaugušo palīdzība skolēnu pašaudzināšanas organizēšanā, jo reizēm skolēni pārprot pašaudzināšanas uzdevumus un izmanto dzīvībai bīstamus paņēmienus. Sociālajam pedagogam skolēnu pašaudzināšana ir jāvirza tā, lai pašaudzināšana no situatīvā līmeņa, kad ļoti nepieciešama pedagoga palīdzība, pārietu uz sistemātisko līmeni, kad pedagoga palīdzība ir minimāla, jo pašaudzināšana ir kļuvusi par skolēna iekšēju nepieciešamību.
Atslēgas vārdi: pašaudzināšana, skolēns, mērķu izvirzīšana.
Darba mērķis: sociālā pedagoga iespējamās palīdzības pašaudzināšanā atsevišķu aspektu apskats.…