Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika
dažādos vecuma posmos (masu informācijas līdzekļi).
Videi , kurā bērns aug un attīstās , ir ļoti liela nozīme ; tā ļoti lielā mērā ietekmē to , kāds būs bērns , kad izaugs . Bērna uzskati , stereotipi , vērtības , priekšstati par lietām , cilvēkiem un to savstarpējām attiecībām ļoti lielā mērā ir atkarīgas no apkārtējās sabiedrības . Grafiski to varētu attēlot šādi :Es vēlos aplūkot to , kā tieši TV un citos masu informācijas līdzekļos atspoguļotais sabiedrības modelis ir vērojams bērnu uzvedībā un uzskatos .
Visspēcīgākā ietekme no masu informācijas līdzekļiem ir tieši televīzijai . Televīzijā tiek demonstrēts tādas sabiedrības modelis, kāda ir apkārtējā vide . Varētu sacīt , ka televīzija sludina sava veida idioloģiju , parāda kas ir labs , skaists vai arī pretējs tam attiecīgajā sabiedrībā.
Ļoti daudz bērni lielu daļu sava brīvā laika pavada pie televīzoriem , turklāt sāk to darīt jau no agras bērnības . Šeit varētu izvirzīt divas hipotēzes:
1.Bērni , kas tik daudz laika pavada bezdarbībā pie televīzora izaugs ļoti pasīvi.
Nežēlība , kas sastopama daudzos raidījumos , būs par iemeslu tam , lai bērni izaugtu agresīvi , nežēlīgi .…