Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:201190
 
Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika
dažādos vecuma posmos (masu informācijas līdzekļi).

Videi , kurā bērns aug un attīstās , ir ļoti liela nozīme ; tā ļoti lielā mērā ietekmē to , kāds būs bērns , kad izaugs . Bērna uzskati , stereotipi , vērtības , priekšstati par lietām , cilvēkiem un to savstarpējām attiecībām ļoti lielā mērā ir atkarīgas no apkārtējās sabiedrības . Grafiski to varētu attēlot šādi :Es vēlos aplūkot to , kā tieši TV un citos masu informācijas līdzekļos atspoguļotais sabiedrības modelis ir vērojams bērnu uzvedībā un uzskatos .
Visspēcīgākā ietekme no masu informācijas līdzekļiem ir tieši televīzijai . Televīzijā tiek demonstrēts tādas sabiedrības modelis, kāda ir apkārtējā vide . Varētu sacīt , ka televīzija sludina sava veida idioloģiju , parāda kas ir labs , skaists vai arī pretējs tam attiecīgajā sabiedrībā.
Ļoti daudz bērni lielu daļu sava brīvā laika pavada pie televīzoriem , turklāt sāk to darīt jau no agras bērnības . Šeit varētu izvirzīt divas hipotēzes:
1.Bērni , kas tik daudz laika pavada bezdarbībā pie televīzora izaugs ļoti pasīvi.
Nežēlība , kas sastopama daudzos raidījumos , būs par iemeslu tam , lai bērni izaugtu agresīvi , nežēlīgi .…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1193380
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register