Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:723579
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.01.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Sociālās prasmes, to iedalījums   
3.  Nozīmīgākās sociālās prasmes sākumskolas vecuma bērniem   
4.  Nepietiekamas sociālas prasmes, ar to saistītās problēmas   
5.  Skolotāja loma sociālo prasmju veidošanā   
6.  Vecāki loma sociālo prasmju veidošanā   
Extract

Ievads
Katrs skolotājs, ikviens vecāks vēlas redzēt bērnus priecīgus, apmierinātus, gudrus un lepnus par saviem sasniegumiem. Ikvienam ir svarīga bērna nākotne.
Ikdienas pedagoģiskā prakse norāda uz to, ka bērni ļoti bieži sastopas ar situācijām, kuras viņiem ir neizprotamas, sarežģītas, varbūt pat nomācošas un nav viņu spēkos tās risināt. Cēloņi var būt dažādi, jo arī katra situācija ir atšķirīga. Taču kopējs ir viens – bērniem trūkst dažādu sociālo prasmju, kas palīdzētu orientēties apkārtējos notikumos skolā, uz ielas, vienaudžu grupā, arī mājās.
Savā darbā centīšos aplūkot atbildes uz dažiem svarīgākajiem jautājumiem, lai palīdzētu izprast dažādu sociālo prasmju nozīmi un nepieciešamību bērnu ikdienas dzīvē. Sociālo problēmu palielināšanās bērnu vidū palielina vajadzību pēc sociālo prasmju apguves, jo apgūstot šīs prasmes ir iespējams izvairīties no dažādām problēmām.

Sociālās prasmes
Vārds „sociāls” attiecas uz cilvēku savstarpējo mijiedarbību, bet „prasmes”- uz noteiktas darbības un uzvedības modeļa izvēli konkrētā situācijā. Sociālās prasmes ietver sevī jūtīgumu pret apkārtējiem cilvēkiem, izpratni par slikto un labo, saudzīgu attieksmi pret lietām, spēju kontaktēties ar vienaudžiem un pieaugušajiem, spēju respektēt citu viedokli un piedāvāt savu viedokli, prasmi patstāvīgi izvēlēties nodarbošanos, spēju iesaistīties rotaļās un, ja nepieciešams, arī pagaidīt savu kārtu. Jebkuram bērnam, lai iekļautos sabiedrībā ir nepieciešamas sociālās prasmes, jo ikdienas dzīvē – skolā, mājās, grupās, ir nepieciešamība kontaktēties ar citiem cilvēkiem. Jo labāka būs prasme veidot attiecības, jo veiksmīgāk bērns spēs sevi atvērt mācību darbam skolā.
Ir vairāki skaidrojumi par to, kas tad īsti ir sociālās prasmes. Vairums šo skaidrojumu ir radušies psiholoģisko un pedagoģisko pētījumu rezultātā.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register