Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:618522
 
Evaluation:
Published: 05.12.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Kopsavilkums    4
  Summary    5
  Ievads    6
1.  Interneta nozīme mūsdienu globālajā tirgū    8
2.  Sociālie mediji un tūrisms    11
2.1.  Sociālie mēdiji – jaunais no mutes mutē mārketinga forma    12
2.2.  Facebook apraksts    14
2.3.  Twitter apraksts    16
2.4.  YouTube apraksts    18
3.  Sociālo tīklu izmantošana Eiropas valstu atpazīstamības veicināšanā    20
3.1.  Twitter izmantošana ceļojuma galamērķa atpazīstamības veicināšanā    20
3.2.  Facebook izmantošana ceļojuma galamērķa atpazīstamības veicināšanā    25
3.3.  YouTube izmantošana ceļojuma galamērķa atpazīstamības veicināšanā    26
  Nobeigums    34
Extract

Nobeigums
Nobeigumā tiks izklāstīti secinājumi un priekšlikumi kādi autoram radās darba rakstīšanas laikā un pēc darba uzrakstīšanas.
Secinājumi tika izdarīti par vispārējo interneta nozīmi tūrismā un valstu mārketingā, kā arī par konkrētām valstīm, kas tika iekļautas pētījumā.
1. Sociālie tīkli var palīdzēt veicināt valsts kā ceļojuma galamērķa atpazīstamības veicināšanā;
2. Aizvien pieagu sociālo tīklu nozīme ceļotāju galamērķu izvēles izdarīšanā, pirms izvēles izdarīšanas tiek izpētīta pieejamā infomācija internetā , kur sociālie tīkli ieņem svarīgu lomu.
3. Twitter, Facebook un YouTube sniedz valstu kontu uzturētējiem veidot atgriezenisko saiti ar ceļotājiem un kontu apmeklētājim, kas var palīdzēt valsts kā ceļojuma galamērķis atpazīstamības veicināšanā;
4. Lai gan sociālie tīkli lietotājiem piedāvā lielas interaktivitātes iespējas, tās tiek izmantotas maz;
5. Ir maz valstu , kas vienlīdz aktīvi veido saturu Twitter, Facebook un You Tube vietnēm, šajā pētījumā tā bija tikai Spānija.
6. Bieži valstis koncentrējās uz vienu vai diviem sociālajiem tīkliem, kas satura ziņā ir daudz bagātāki un vairāk veicina atpazīstamību, kamēr citi tīkli tiek izveidoti, bet saturs tajos tiek veidots mazāk. Šajā pētījumā parādījās, ka Ungārijas You Tube kanāls vecina atpazīstamību daudz vairāk nekā tās Twitter konts un Facebook laba, savukārt Nīderlandes kanāls ļoti atpaliek no tās Twitter un Facebook kontiem. Norvēģija mazāku uzmanību pievērš uzmanību Twitter un You Tube saturam un daudz mazāku uzmanību pievērš Facebook lapai.
7. Daudz valstu klātbūtne Twitter, Facebook un You Tube ir formāla. Konti ir izveidoti, bet satura veidošana un atpazīstamības veicināšana tiek veicināta minimāli. Šī pētījuma ietvaros tie bija Maltas, Serbijas un Slovēnijas izveidotie konti un kanāli Twitter, Facebook un You Tube vietnēs.

Darba gaitā autoram radās arī vairāki priekšlikumi, kas vērsti uz valstu lapu uzturētājiem un būtu ieteicami, lai veiksmīgāk veicinātu valstu atpazīstamību kā ceļojuma galamērķi.
1. Veidot kontus sociālajos tīklos vajadzētu tikai tad, ja ar tiem tiks rūpīgi strādāts un veidots saturs ilgtermiņā. Pētījumā parādījās, ka vairākas valstis pēc kontu izveides maz strādā ar to saturu. Tukši, neaktīvi konti nepalīdz atpazīstamības veicināšanā, tas var dot pat pretēju efektu, veidojot negatīvu priekšstatu par valsti.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −3,48 €
Work pack Nr. 1247362
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register