Research Papers
Technologies
Computers, Consumer Electronics
Sociālo tīklu izmantošana Eiropas valstu kā tūrisma galam...-
Sociālo tīklu izmantošana Eiropas valstu kā tūrisma galamērķu atpazīstamības veicināšanā
Research Papers31 Computers, Consumer Electronics, Tourism, Traveling
Nr. | Chapter | Page. |
Kopsavilkums | 4 | |
Summary | 5 | |
Ievads | 6 | |
1. | Interneta nozīme mūsdienu globālajā tirgū | 8 |
2. | Sociālie mediji un tūrisms | 11 |
2.1. | Sociālie mēdiji – jaunais no mutes mutē mārketinga forma | 12 |
2.2. | Facebook apraksts | 14 |
2.3. | Twitter apraksts | 16 |
2.4. | YouTube apraksts | 18 |
3. | Sociālo tīklu izmantošana Eiropas valstu atpazīstamības veicināšanā | 20 |
3.1. | Twitter izmantošana ceļojuma galamērķa atpazīstamības veicināšanā | 20 |
3.2. | Facebook izmantošana ceļojuma galamērķa atpazīstamības veicināšanā | 25 |
3.3. | YouTube izmantošana ceļojuma galamērķa atpazīstamības veicināšanā | 26 |
Nobeigums | 34 |
Nobeigums
Nobeigumā tiks izklāstīti secinājumi un priekšlikumi kādi autoram radās darba rakstīšanas laikā un pēc darba uzrakstīšanas.
Secinājumi tika izdarīti par vispārējo interneta nozīmi tūrismā un valstu mārketingā, kā arī par konkrētām valstīm, kas tika iekļautas pētījumā.
1. Sociālie tīkli var palīdzēt veicināt valsts kā ceļojuma galamērķa atpazīstamības veicināšanā;
2. Aizvien pieagu sociālo tīklu nozīme ceļotāju galamērķu izvēles izdarīšanā, pirms izvēles izdarīšanas tiek izpētīta pieejamā infomācija internetā , kur sociālie tīkli ieņem svarīgu lomu.
3. Twitter, Facebook un YouTube sniedz valstu kontu uzturētējiem veidot atgriezenisko saiti ar ceļotājiem un kontu apmeklētājim, kas var palīdzēt valsts kā ceļojuma galamērķis atpazīstamības veicināšanā;
4. Lai gan sociālie tīkli lietotājiem piedāvā lielas interaktivitātes iespējas, tās tiek izmantotas maz;
5. Ir maz valstu , kas vienlīdz aktīvi veido saturu Twitter, Facebook un You Tube vietnēm, šajā pētījumā tā bija tikai Spānija.
6. Bieži valstis koncentrējās uz vienu vai diviem sociālajiem tīkliem, kas satura ziņā ir daudz bagātāki un vairāk veicina atpazīstamību, kamēr citi tīkli tiek izveidoti, bet saturs tajos tiek veidots mazāk. Šajā pētījumā parādījās, ka Ungārijas You Tube kanāls vecina atpazīstamību daudz vairāk nekā tās Twitter konts un Facebook laba, savukārt Nīderlandes kanāls ļoti atpaliek no tās Twitter un Facebook kontiem. Norvēģija mazāku uzmanību pievērš uzmanību Twitter un You Tube saturam un daudz mazāku uzmanību pievērš Facebook lapai.
7. Daudz valstu klātbūtne Twitter, Facebook un You Tube ir formāla. Konti ir izveidoti, bet satura veidošana un atpazīstamības veicināšana tiek veicināta minimāli. Šī pētījuma ietvaros tie bija Maltas, Serbijas un Slovēnijas izveidotie konti un kanāli Twitter, Facebook un You Tube vietnēs.
Darba gaitā autoram radās arī vairāki priekšlikumi, kas vērsti uz valstu lapu uzturētājiem un būtu ieteicami, lai veiksmīgāk veicinātu valstu atpazīstamību kā ceļojuma galamērķi.
1. Veidot kontus sociālajos tīklos vajadzētu tikai tad, ja ar tiem tiks rūpīgi strādāts un veidots saturs ilgtermiņā. Pētījumā parādījās, ka vairākas valstis pēc kontu izveides maz strādā ar to saturu. Tukši, neaktīvi konti nepalīdz atpazīstamības veicināšanā, tas var dot pat pretēju efektu, veidojot negatīvu priekšstatu par valsti.
…
Darba nosaukums ir „Sociālo tīklu izmantošana Eiropas valstu kā tūrisma galamērķu atpazīstamības veicināšanā”. Darba galvenais mērķis bija izvērtēt Eiropas valstu aktivitāti lielākajos sociālajos tīklos sevis kā ceļojuma galamērķa atpazīstamības veicināšanā. Pirmajā nodaļā tiek aprakstīta interneta vispārējā nozīme mūsdienu globālajā tīklā, kā arī sociālo tīklu sakarību ar tūrisma industriju un sociālajiem tīkliem kā jaunā no mutes mutē mārketinga forma. Otrajā nodaļā tiek aprakstīti pētījumam izvēlētie sociālie tīkli , kas ir Twitter, Facebook un You Tube. Par katru tiek dots sīks izklāsts, kam tie ir paredzēti, kādas iespējas ir tajos un kā tos var izmantot valstis savas atpazīstamības kā tūrisma galamērķa viecināšanā. Pētījumam tika izvēlētas desmit valstis, kurām uz visiem šiem sociālajiem tīkliem bija oficiālas norādes oficiālajos tūrisma portālos. Pētījumā iekļautās valstis bija - Grieķija, Malta, Nīderlande, Norvēģija, Serbija, Slovēnija, Somija, Spānija, Ungārija un Zviedrija. Pētījuma veikšanai tika apkopoti publiski pieejamie dati katrā no pētījumā izvēlētajiem sociālajiem tīkliem. Papildus tika izmantoti daži interneta vidē pieejamie bezmaksas analīzes rīki, šie rīki tika izmantoti Twitter kontu analīzei. Galvenie pētījuma secinājumi bija, ka tikai viena no desmit pētījumā iekļautajām valstīm vienlīdz aktīvi izmanto visus trīs sociālos tīklus atpazīstamības veicināšanai, vairākas valstis labi veicina atpazīstamību divos no pētītajiem sociālajiem tīkliem, bet vienam no tiem pievērš mazu uzmanību, kā arī tika secināts, ka vairākas valstis izveido kontus pētītajos sociālajos tīklos, bet pēc izveidošanas ļoti maz strādā pie satura papildināšanas, kā rezultātā sociālie tīkli neveicina atpazīstamības veicināšanu. Kopumā sociālie tīkli var palīdzēt atpazīstamības veicināšanā un sociālie tīkli tūrisma mārketinga jomā ieņem aizvien lielāku lomu, tomēr pētījumā iekļauto valstu kontu uzturētāji var vēl uzlabot savu darbību sociālajos tīklos, lai atpazīstmību veicinātu vēl vairāk.
-
Sociālo tīklu izmantošana Eiropas valstu kā tūrisma galamērķu atpazīstamības veicināšanā
Research Papers31 Computers, Consumer Electronics, Tourism, Traveling
- Tīklu kabeļi
- Tīklu topoloģijas
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Automātu pusgrupas un modelēšana
Research Papers for university59
-
Jēkabpils rajona valsts aizsargājamo kultūras pieminekļu novērtējums un izmantošana tūrismā
Research Papers for university6
-
Tīkla protokolu IPv4 un IPv6 izmantošana
Research Papers for university8
-
Tūrisma galamērķa uztvere Austrijas kā prioritārā mērķa tirgū
Research Papers for university31
-
Radošs uzņēmums kā organizētā tīkla modelis
Research Papers for university9