Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:110940
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 19 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pasākumi kā komunikācijas kanāli sabiedrisko attiecību darbā    4
1.1.  Mediju attiecības    4
1.2.  Plānošna    5
2.  Speciālie pasākumi    9
2.1.  Pilsoņu pasākumi    9
2.2.  Izstādes    9
2.3.  Gadatirgi un festivāli    10
2.4.  Preses konference    10
2.5.  Konferences    11
3.  Pasākumu mārketings    16
3.1.  Uzņēmuma iekšējie pasākumi lojalitātes stiprināšanai    18
3.2.  Septiņas lietas, kuras jaatceras rīkojot speciālo pasākumu    19
Extract

Pasākums ir viens no sabiedrisko attiecību kampaņas stratēģijas posmiem, to sauc arī par komunikācijas kanālu, kas tāpat kā rīcība nav galarezultāts, bet tikai galarezultāta sasniegšanas līdzeklis. Savukārt sabiedrisko attiecību galarezultāts ir iznākums, kas paredzēts programmas mērķī un uzdevumos.[1; 548]
Autors tēmu „ Speciālo pasākumu loma un organizēšna” izvēlējās, lai ne tikai pilnveidotu savas teorētiskās zināšanas par pasākumu nozīmi, norises struktūru, ņemot vērā dažādus blakus apstākļus, bet arī no malas apskatītu vairāku pasākumu norisi, to gaitu un rezultātus. Galarezultātā autors izdarīja secinājumus un, ņemot vērā tos, izveidoja priekšlikumus, iespējams, veiksmīgāku pasākumu organizēšanai no sabiedrisko attiecību specifikas puses.
Lai spētu panākt izvirzīto mērķi - izprast speciālo pasākumu lomu un organizēšanu -, tā darba uzdevumi bija:
1)autoram bija nepieciešams izpētīt un analizēt zinātnisko literatūru;
2)izanalizēt prakses vietā organizētos speciālos pasākumus un to nozīmīgumu.
3)izdarīt savus secinājumus un priekšlikumus.
Izanalizējamo pasākumu izvēli autors izdarīja, ņemot vērā pasākumu veidus, to norisi, mērķauditorijasun rezultātu.
Šim studiju darbam, lai noskaidrotu dažādu sabiedrisko attiecību sfēras pazinēju viedokli, tika iepazīta zinātniskā literatūra no sekojošu autoru materiāliem: Skota M.Katlipa, Alena H.Sentera, Glena M.Brūma, Teikas Lapsa, Anne Gregorija, Dīters Herbsts, Alison Theaker,u.c.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register