Pasākums ir viens no sabiedrisko attiecību kampaņas stratēģijas posmiem, to sauc arī par komunikācijas kanālu, kas tāpat kā rīcība nav galarezultāts, bet tikai galarezultāta sasniegšanas līdzeklis. Savukārt sabiedrisko attiecību galarezultāts ir iznākums, kas paredzēts programmas mērķī un uzdevumos.[1; 548]
Autors tēmu „ Speciālo pasākumu loma un organizēšna” izvēlējās, lai ne tikai pilnveidotu savas teorētiskās zināšanas par pasākumu nozīmi, norises struktūru, ņemot vērā dažādus blakus apstākļus, bet arī no malas apskatītu vairāku pasākumu norisi, to gaitu un rezultātus. Galarezultātā autors izdarīja secinājumus un, ņemot vērā tos, izveidoja priekšlikumus, iespējams, veiksmīgāku pasākumu organizēšanai no sabiedrisko attiecību specifikas puses.
Lai spētu panākt izvirzīto mērķi - izprast speciālo pasākumu lomu un organizēšanu -, tā darba uzdevumi bija:
1)autoram bija nepieciešams izpētīt un analizēt zinātnisko literatūru;
2)izanalizēt prakses vietā organizētos speciālos pasākumus un to nozīmīgumu.
3)izdarīt savus secinājumus un priekšlikumus.
Izanalizējamo pasākumu izvēli autors izdarīja, ņemot vērā pasākumu veidus, to norisi, mērķauditorijasun rezultātu.
Šim studiju darbam, lai noskaidrotu dažādu sabiedrisko attiecību sfēras pazinēju viedokli, tika iepazīta zinātniskā literatūra no sekojošu autoru materiāliem: Skota M.Katlipa, Alena H.Sentera, Glena M.Brūma, Teikas Lapsa, Anne Gregorija, Dīters Herbsts, Alison Theaker,u.c.…