Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:743073
 
Evaluation:
Published: 12.04.2017.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Spējas, tā veidi un dotības    6
1.1.  Spējas jēdziens un tā būtība    6
1.2.  Spēju noteikšana    7
1.3.  Spēju veidi    8
1.4.  Spēju attīstība    9
2.  Celtniecības koledžas audzēkņu spēju izpausmes AutoCAD apguvē    12
2.1.  Pētījuma objekta un metožu raksturojums    12
2.2.  Pētījumu norise un rezultātu analīze    12
  Secinājumi    15
  Izmantotā literatūra    16
  Pielikumi    17
Extract

Secinājums
Strādājot ar audzēkņiem es esmu secinājis, ka katram piemīt kādas spējas. Kāds tās tikai ir atklājis, cits tās jau pielieto dzīvē. Taču neviens nebija tāds, par kuru varētu teikt, ka viņš nekam neder. Vienīgais dažiem bija slinkums, bet citiem motivācijas trūkums. Tomēr arī viņi gribēja atrast savas spējas un paradīt tās citiem. Piemēram, bija viens audzināmais, kurš nenāca uz stundām vai slinkoja stundās, taču bija lielisks fotogrāfs. Tas liecina, ka ne vienmēr es spēšu atklāt spējas savās lekcijās, bet tas nenozīmē, ka viņam vispār nav nekādu spēju. Būs kāda nozare, kurā viņš izpaudīsies pilnībā. Savā priekšmetā es vairāk spēju pārbaudīt tieši jauniešu iztēli, praktisko domāšanu, kā arī spēju praksē pielietot jauno vielu.
Domāju, ka tas vai audzēknis mēģināja mācību stundā laikā radoši veikt savus darbus lielā mērā ir saistīts ar viņa iepriekšējo pieredzi skolā un dzīvē. Varēju secināt, ka lielākā daļa ir spējīga uz jaunām idejām, parādīt savas prasmes un zināšanas, kas ir spilgts spēju apliecinājums. Daudzi savu spēju meklējumu ceļā ir lietišķāki, kas varbūt viņu dzīvi atvieglo, bet citi ir saistīti ar meklējumiem, kas ir radošs process.
Skolai ir jābūt tai vietai, kur jaunieši spētu izmantot vai atklāt savas spējas. Skolā apgūstot jaunus mācību priekšmetus, viņš var izvēlēties to, kas viņu interesē. Šajā brīdī skolotājiem ir jāpalīdz audzināmajam sevi realizēt.

Author's comment
Editor's remarks
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register