Šīs tēmas izvēli noteica autora interese par spēļu kāršu pielietojumu. Viņš interesējās jau ilgāku laiku posmu. Lielu interesi izraisīja XCM (Xtreme Card Manipulation) – Ekstrēmā kāršu manipulācija. Viņš sāka mācīties dažādas kustības un tagad jau tās ir diezgan labi apguvis. Nākamais solis pēc tā bija kāršu triki, ar kuriem brīvajā laikā izklaidē radus un draugus. Ļoti interesanti ir vērot viņu reakciju un izbrīnu tajā brīdī, kad triks ir izpildīts un viņi nesaprot, kā tas ir noticis. Autors vēl joprojām pilnveido savas iemaņas un mācās jaunus trikus un cer savu nākotni saistīt ar kādu no šīm nodarbēm.
Lielākā daļa nemaz nezina ikdienā sastopamo lietu vēsturi un izcelsmi, tai skaitā arī spēļu kāršu. Vairumam cilvēku dzirdot vārdu „kārtis”, pirmā doma ir saistīta ar azartspēlēm. Ar savu darbu viņš centīsies pierādīt to, ka kāršu izmatošana ir pozitīvs atpūtas veids un to, ka kārtis ir izmantojamas visdažādākajos veidos.
Darba tēma: Spēļu kāršu pielietojums mūsdienās.
Mērķis: Izpētīt kāršu izmantošanas iespējas un iepazīties ar spēļu kāršu vēsturi.…