Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:409475
 
Author:
Evaluation:
Published: 26.10.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Cilvēka vispārējā attīstība    5
1.1.  Skeleta attīstība    5
1.2.  Locītavu attīstība    6
1.3.  Aeorobā attīstība    6
1.4.  Anaerobā attīstība    6
1.5.  Tehnikas attīstība    7
1.6.  Spēka attīstība    7
2.  Sportista sagatavošana treniņa darbam    9
2.1.  Sportista fiziskā sagatavošana    9
3.  Trenera metodes, kā treneris var sekmēt fizisko attīstību    10
3.1.  Kas jāievēro, un kādus pasākumus var veikt?    10
3.2.  Kādas fiziskās īpašības jāattīsta bērnam līdz 7 gadu vecumam?    11
3.3.  Fiziskās īpašības, kas jāattīsta pēc 7 gadu vecuma    12
3.3.1.  7 – 9 gadu vecums    12
3.3.2.  10 -12 gadu vecums    12
3.3.3.  13 -15 gadu vecums    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Lai cilvēkā veicinātu apņēmību sportā, ir jāsāk apmācība no pašiem pamatiem, tas ir, ka trenerim vai skolotājam jāmāk pareizi apieties ar attiecīgā vecuma bērniem, un pārējiem indivīdiem. Trenerim ir jāzina katra audzēkņa vecuma īpatnības, kā pareizi regulēt slodzi attiecīgajā vecumā, psiholoģiskās novirzes un daudz citus faktorus, kurus minēšu šajā darbā.
Lai uzņemtos vadīt bērnus sportā, ir jārēķinās ar to, ka tas viss nes lielu atbildību. Zināt, ko audzēkņi vēlas sasniegt, ir viens no priekšnoteikumiem, lai sadarbība starp abām pusēm izdotos. Taču trenerim ir jārūpējas par to, lai visi justos labi un pozitīvi attīstītos. Trenerim svarīgi ir tas, ka viņam pēc iespējas vairāk jāiemācas par bērnu un jauniešu attīstību, jo tikai savstarpējais kontakts un pareizs treniņa process, jau sākot no pašas bērna mazotnes, varēs radīt pilnīgi veselu un spēcīgu sportistu. Ja visi priekšnosacījumi ir noritējuši bez aizķeršanās, tad ir garantija gaidīt trenerim no sportista labus sasniegumus un savstarpēju saprašanos. Grūtākais periods, kurā trenēt bērnu, ir līdz 12. gadiem, jo tad viņam tiek ielikti visi pamati pareizam dzīves veidam un otrkārt šie bērni, tevi uzskata ne tikai par treneri, bet arī kā papildus vecāku. Bērnus nevar un nedrīkst salīdzināt ar pieaugušajiem, jo viņi nav pieaugušo miniatūras un daudzos gadījumos reaģē pilnīgi savādāk nekā pieaugušie. Trenerim vajag iedziļināties par to, kāda ir normālu bērnu un jauniešu uzvedība dažādos vecuma posmos. Tas ir labs izejas punkts trenera darbam. Šādā veidā varēs ievērot, ka dažādi indivīdi uzvedas dažādi, atkarībā no dažādiem faktoriem.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −7,98 €
Work pack Nr. 1128511
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register