Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:946820
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.03.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 18 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  ANOTĀCIJA   
  АННОТАЦИЯ    3
  IEVADS    3
1.  STARPPRIEKŠMETU SAIKNES INTERPRETĀCIJA DAŽĀS PEDAGOĢISKAJĀS TEORIJĀS    5
2.  STARPPRIEKŠMETU SAIKNES NOZĪME ĢEOGRĀFIJAS SKOLOTĀJA PEDAGOĢISKAJĀ DARBĪBĀ    12
3.  SKOLĒNU NOVĒRTĒJUMS PAR STARPPRIEKŠMETU SAIKNES NOZĪMI ĢEOGRĀFIJAS STUNDĀS    15
  NOBEIGUMS    17
  LITERATŪRAS SARAKSTS    19.
  PIELIKUMI    19.
Extract

Nobeigums
Rakstot metodisko darbu tika pētīta pedagoģiskā un psiholoģiskā rakstura literatūra un darbs tika balstīts uz Dz. Albrehtas, G. Avotiņas, A. Cvetkovas, I. Jurgenas, D. Lieģenieces, I. Žoglas un citu pedagogu teorijām.
Darba mērķis „izpētīt starppriekšmetu saiknes lomu mācību procesā un analizēt tās ietekmi uz mācību procesu, pedagoģisko darbību un nozīmi skolēnu mācīšanās procesā” tika sasniegts caur metodiskā darba uzdevumiem:
1. izpētīt pedagoģiskā un psiholoģiskā rakstura literatūru par pētamo problēmu;
Tika izpētīta psiholoģiska un pedagoģiskā rakstura literatūra un izdarīti atbilstoši secinājumi.
2. izpētīt starppriekšmetu saiknes realizēšanu mācību procesā;
Darba gaitā tika izpētīts kā mācību procesā realizējās starppriekšmetu saikne. Tās realizācija notiek caur integratīvo pieeju mācībām.
3. analizēt starppriekšmetu sakaru ietekmi uz pedagoģisko darbību;
Tika analizēts, kā starppriekšmetu sakari ietekmē ģeogrāfijas skolotāja un pedagoģisko darbību kopumā. Var secināt, ka starppriekšmetu sakari iedarbība ir šāda: saikne mācību procesā ir vajadzīga, lai novērstu satura pārblīvētību, dublēšanos un iekšējo pretrunīgumu; integrācija kā starppriekšmetu saiknes realizēšanas iespēja piedāvā skolēnu slodzes samazināšanu, vienlaikus palielinot skolēnu saņemtās informācijas apjomu un paaugstinot viņu motivāciju mācībām; Lai mācību saturs atbilstu mūsdienu prasībām un attiecīgai izglītības pakāpei izvirzīto mērķu un uzdevumu sasniegšanas, uz mācību priekšmetu satura savstarpējo saskaņotību.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1377383
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register