Attīstoties tirgus ekonomikai informācijas bāzes loma pieaug, jo arvien sarežģītāki kļūst tirgus subjektu sakari, rodas nepieciešamība izpētīt dažādu faktoru ietekmi uz darbības rezultātiem, sociālās sekas un prognozēt ekonomikas attīstību mikro un makrolīmenī.
Statistiskā novērošana ir sistemātiska informācijas vākšana saskaņā ar iepriekš noteiktu programmu par sabiedrībā notiekošajām ekonomiskajām, demogrāfiskajām un sociālajām parādībām un procesiem.
Statistiskā informācija ir sākotnējais statistiskais materiāls, kas veidojas statistiskās novērošanas procesā, kurš pēc tam pakļauts sistematizācijai, apstrādei, apkopošanai, analīzei un vispārināšanai.
Pētījumu rezultātiem ir nozīme tikai tādā gadījumā, ja tie pamatojas uz faktisko materiālu.
Darba mērķis:
1.noskaidrot pēc kādām dekoratīvajām zivtiņām ir lielāks pieprasījums;
2.noskaidrot sakarību starp pārdoto zivtiņu skaitu un cenām par gabalu;
3.kāda ir pieprasījuma dinamika atkarībā no mēneša, kurā veikts pētījums.…