Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:230066
 
Evaluation:
Published: 15.04.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 16 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmējdarbības stratēģija    5
1.1.  Stratēģijas vadīšanas process un tās veidi    5
1.1.1.  Stratēģiskās vadīšanas uzdevumi    5
1.1.1.  Uzņēmuma stratēģijas veidi    11
1.2.  Uzņēmējdarbības jeb biznesa, funkcionālās un operatīvā stratēģija    12
1.2.1.  Uzņēmējdarbības jeb biznesa stratēģija    12
1.2.2.  Funkcionālā stratēģija    13
1.2.3.  Operatīvā stratēģija    14
1.3.  Konkurentu analīze    15
2.  Uzņēmumu stipro un vājo vietu analīze    16
2.1.  Organizācijas ārējās vides analīze    16
2.2.  Uzņēmuma iekšējo stipro un vājo vietu analīze    17
2.3.  Startēģisko alternatīvu izpēte un analīze    18
2.4.  Stratēģisko izmaksu analīze    20
3.  Stratēģijas īstenošana, kontrole un novērtēšana    23
  Secinājumi un priekšlikumi    25
  Izmantotais literatūras un avotu saraksts    27
Extract

Autora kursa darba temats ir „Stratēģiskā plānošana, tās nozīme un pielietojums uzņēmējdarbībā.” Mēs dzīvojam pārmaiņu laikmetā. Tas attiecas gan uz globālo konkurenci, gan arī uz ātri mainīgām tehnoloģijām kā, piemēram, informātika un biotehnoloģija. Arī politiskā situācija pēdējos gados Eiropā ir ievērojami izmainījusies. Tirgū parādās agrāk nezināmas organizācijas un citas labi zināmas organizācijas pazūd vienkārši tāpēc, ka tās pieļauj kļūdas un laikā nereaģē uz ārējās vides izmaiņām.
Organizācijas sacenšas cita ar citu, lai iegūtu pircējus, bet ne visas organizācijas konkurē vienādiem līdzekļiem un ne visas gūst panākumus šajā konkurences cīņā. Katra realizē savu stratēģiju, cīnoties ar saviem konkurentiem, apkalpojot savus klientus un reaģējot uz izmaiņām, kas varētu ietekmēt organizāciju eksistenci un darbību. Turklāt katrai organizācijai ir jāattīsta tāda konkurētspējīga priekšrocība, kas ļautu tai veiksmīgi un efektīvi konkurēt tirgū.
Stratēģija ir saistīta ar tādiem plāniem un darbībām, kuru mērķis ir palīdzēt firmām un cilvēkiem veiksmīgi konkurēt savās sfērās. Tās uzdevums ir palīdzēt organizācijām sasniegt un izmantot savu konkurētspējīgo priekšrocību.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register