Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:374233
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.09.2006.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 9 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Stresa būtība    2
1.1.  Stresa jēdziens, tā rašanās   
1.2.  Stresa radītās pārmaiņas   
  Stresa ilgums   
1.2.1.  Stresa ietekme uz atmiņu   
1.3.  Zinātnieku pētījumi par stresu   
1.4.  Ziņa studentiem un skolēniem   
2.  Stresa cēloņi   
2.1.  Biežāk vērojamie stresori skolēnu vidū ir   
3.  Stresa izpausmes   
3.1.  Fiziskie simptomi   
3.2.  Garīgie un emocionālie simptomi   
3.3.  Spriedzes situācijās organismam raksturīgi trīs posmi   
4.  Stresa pārvaldīšana   
4.1.  Daži ieteikumi stresa samazināšanai   
4.2.  Dažādu pētījumu rezultātā pārbaudītie stresa mazināšanas līdzekļi   
4.3.  Kā atbrīvoties no stresa pirms eksāmena   
  Mācību plāna sagatavošana   
5.  Pētījumi par stresu Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolēnu vidū   
5.1.  Stresa cēloņi   
5.1.1.  Stresori pamatskolas skolēnu vidū   
5.1.2.  Visbiežāk minētie stresa cēloņi vidusskolas skolēnu vidū   
5.1.3.  Stresa cēloņi Jelgavas Valsts ģimnāzijā   
5.2.  Mūzika starpbrīžos   
5.3.  Skolēnu psihiskais stāvoklis   
5.3.  Māka saplānot savus darbus, izdarīt tos noteiktā laikā   
5.4.  Skolēnu fiziskie simptomi   
5.5.  Paaugstināts stress pirms svarīgiem notikumiem.Ar to saistītās veselības problēmas   
5.6.  Nervozi ieradumi   
5.7.  Kas būtu jāievēro skolas personālam, lai mazinātu stresu skolēnu vidū?   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Es izvēlējos rakstīt zinātnisko darbu par stresu Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolēnu vidū, jo uzturoties skolā, jau agrāk novēroju spriedzi un stresainas situācijas gan savā klasē, gan citās. Temats ir aktuāls, jo pārmērīgs stress rada ļoti negatīvu ietekmi uz veselību, kuru nevajadzētu sabojāt jau agrā jaunībā. Ar stresu ir jāiemācās cīnīties skolēniem, tomēr arī skolas personālam vajadzētu radīt apstākļus, kas iespējami novērstu sasprindzinājumu un nomierinātu skolēnus. To var panākt ar attiecīgu mūziku un telpu iekārtojumu, kā arī daudziem citiem līdzekļiem, kas minēti manā darbā.
Lai veiktu darbu, izmantoju literatūru no preses materiāliem, grāmatām un interneta.
Hipotēze:Ja skolēns mācās Jelgavas Valsts ģimnāzijā, tad viņam iespējams paaugstināts stresa līmenis.
Darba mērķis: Iepazīties ar stresa jēdzienu, izprast tā cēloņus, sekas un novēršanas ceļus. Noskaidrot skolēnu viedokli par stresa cēloņiem skolā, un stresa esamības līmeni Jelgavas Valsts ģimnāzijas skolēnu vidū.
Darba uzdevumi:
1.Veikt psiholoģijas literatūras analīzi un konspektus;
2.Anketēt 7.-12. klases skolēnus;
3.Izdarīt personīgos novērojumus;
4.Apkopot anketēšanas rezultātus, tos analizēt;
5.Izdarīt secinājumus.
Darba metodes:
1.Teorētiskā metode -
Teorētiskās literatūras izpēte, analīze
2.Empīriskā metode -
Anketēšana
3.Kontentanalīze
4.Statistiskā metode- datu apstrāde ar datorprogrammu MS Excel palīdzību.
Darbā ir 29 lpp, no kurām 22 lpp ir pamatteksts, 3 tabulas (Tab. 5.1.1.; 5.1.2. un 5.4.), kā arī ir pielikums, kas sastāv no anketas un 4 fotogrāfijām.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register