Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:560783
 
Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Pētījuma izklāsts    3
1.1.  Tautsaimniecības nozares, klasifikācija   
1.2.  Iekšzemes kopprodukts   
1.3.  Produktivitāte tautsaimniecības nozarēs   
1.4.  Imports/eksports   
1.5.  Tirdzniecības tendences pēdējos gados   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
2.  Bezdarbs   
2.1.  Nodarbinātības rādītāji   
Extract

Secinājumi
1. Pavisam ir 15 nozares, kuras sadalītas 2 grupās, nozīmīgākās nozares Latvijas tautsaimniecībā ir pakalpojumu nozare, kuras lielākā apakšnodaļa ir tirdzniecība (1 590 336 milj. Ls no IKP).
2. Kopš 1995. gada vērojams pieaugums sekundārā un terciārā saimniecības sektora nozarēs, īpaši, pakalpojumu sfērā un tirdzniecībā.
3. Salīdzinot ar 2008. Gadu, ievērojami ir samazinājies importēto preču daudzums, kas vismaz daļēji sekmē latviešu uzņēmēju darbību vietējā tirgū.
4. Latvijas primārā un sekundārā sektora attīstībai un izaugsmei būtiski ir eksportēt Latvijā saražotās preces, jo iekšzemes tirgus ir neliels.
5. Kopš 2008. gada vērojams kritums lielākajā daļātautsaimniecības nozaru, ieskaitot tirdzniecību.
6. Tieši mazumtirdzniecība (nepārtikas preču tirdzniecība) ir piedzīvojusi lielāko kritumu.

Priekšlikumi
1. Tautsaimniecības nozarēm valstī ir jābūt sabalansētām. Latvijā ir liels pakalpojumu nozares un tirdzniecības īpatsvars, kas nestabilā ekonomiskajā situācijā nav tas labākais. Latvijai vairāk būtu jāattīsta tieši ieguves rūpniecība, lauksamniecība.
2. Autore uzskata, ka ir jāatbalsta Latvijas uzņēmēji, izvēloties Latvijā ražotas preces. Tas padarīs mūs neatkarīgākus no citu valstu ekonomiskās ietekmes.
3. Latvijā ir liels darbaspēka potenciāls, ko varētu daudz efektīvāk izmantot, lai optimizētu tautsaimniecības nozaru darbību un celtu labklājības līmeni valstī, nevis kā šobrīd – tikai samazinot ienākumus un paaugstinot nodokļus, likt tam doties uz citām ES valstīm labāka atalgojuma meklējumos.
4. Daudzie uzņēmumiem ir nepietiekama plānošana pirms preču ieviešanas tirgū, kas izraisa to nesekmīgu darbību. Šobrīd, vēl vairāk nekā jebkad iepriekš, liela nozīme ir mārketinga plānošanai jebkurai darbībai tirgū.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −5,98 €
Work pack Nr. 1247192
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register