Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:591378
 
Evaluation:
Published: 10.08.2010.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 11 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    3
  Ievads    4
1.  Mūsdienu tehnoloģiju plusi un mīnusi    5
1.1.  Ietekme uz cilvēka veselību    5
1.2.  Atkarības rašanās no iegādātās preces    5
1.3.  Papildus izdevumi    6
  Pētnieciskā daļa    7
2.  Principi pēc kādiem cilvēki izvēlas preces    7
2.1.  Cilvēka dzīvesveids    7
2.2.  Ikdienā veicamais darbs    7
2.3.  Hobijs    7
2.4.  Materiālais stāvoklis    8
3.  Cilvēka ikdienas ritējums pirms un pēc „tehnoloģiskā sprādziena”    10
3.1.  Pagātnes tehnoloģiskās iekārtas    10
3.2.  Tagadnes tehnoloģiskās iekārtas    12
3.3.  Dators un internets    14
4.  Tehnoloģiju nākotne    15
4.1.  IT joma Latvijā    15
4.2.  IT speciālistu pieprasījums    15
  Secinājumi un priekšlikumi    17
  Izmantotā literatūra    19
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
1. Neraugoties uz to, ka mūsdienu tehnoloģijas padara mūsu dzīves vienkāršākas, tās atstāj iespaidu uz cilvēka vispārējo veselības stāvokli, spēj izraisīt atkarības rašanos un noved pie papildus izdevumiem.
2. Cilvēki savai ikdienas dzīvei nepieciešamās lietas izvēlas pēc noteiktiem kritērijiem. Šajā darbā tika izvirzīti noteicošie kritēriji- materiālais stāvoklis, hobijs, ikdienā veicamais darbs un cits variants pēc aptaujāto personīgajiem ieskatiem. Pēc aptaujas rezultātiem cilvēki vecumā no 15- 50 gadiem kā primāro preces iegādes kritēriju novērtē savu materiālo stāvokli (41%), hobijs (38%), ikdienā veicamais darbs (13%) un cits variants (8%).
3. Tehnoloģisko iekārtu izskats, funkcionalitāte un lietošana mūsdienās daudzkārt apsteidz tās ierīces, kas tika radītas pirms tehnoloģiju plašās attīstības. Laikam ejot, cilvēki tās centās pielāgot konkrētām vajadzībām un atklāja kā tās padarīt ātrdarbīgākas.
4. Moderno tehnoloģiju izmantošana mūsdienās, salīdzinot ar datiem, kas tika iegūti 2000 gadā ir krietni palielinājušies. Pēdējo sešu gadu laikā (dati no 2006 gada) Latvijā ir gandrīz četrkāršojies mobilo telefonu lietotāju skaits vecuma grupā no 15 līdz 74 gadiem: 2000. gada pavasarī personisko vai darba mobilo telefonu lietoja divi no desmit mūsu valsts iedzīvotājiem šajā vecuma grupā (21%), bet 2005. gada nogalē un 2006. gada sākumā — jau astoņi no desmit iedzīvotājiem (78%). Šādu tendenci uzrāda «TNS Latvia» regulāri veiktais mērķa grupu indeksa pētījums.
5. Darba vietās ar strādnieku skaitu vismaz 10 un vairāk interneta un datoru lietotāju skaits 2007 gadā, salīdzinot ar 2001 gadu ir palielinājies. 2001 gadā internetu izmantoja 43,6 % un datorus lietoja 72,7 % uzņēmumu, bet 2007 gadā internetu lietojošo uzņēmumu skaits sasniedza 83,8 %, bet datorus lietoja 93,4 % uzņēmumu.
6. Visvairāk datorus un internetu lieto uzņēmēji, kuru darbības veids ir saistīts ar operācijām ar nekustamo īpašumu, nomu un citu komercdarbību, kā arī uzņēmēji, kas nodarbojas ar pakalpojumu sniegšanu viesnīcās, restorānos un pārējos izklaides darbībās veidos (piem., atpūta, kultūra, sports).
7. Latvijā mūsdienās ir veiksmīga IT jomas attīstības augsne. Veiksmīgā biznesa piemērs Latvijā ir IT uzņēmums „RIX Technologies”, kuru apgrozījuma pieaugums 3 gadu laikā ir sasniedzis 73 %, pateicoties tam, ka uzņēmums piedalās daudzu valstiski nozīmīgu un apjomīgu programmizstrādes projektu realizācijā. Darbinieku pieaugums 2006 gadā, salīdzinot ar 2005 gadu, ir palielinājies par 39 %.
8. Darba tirgū Latvijā pašlaik ir pieprasījums pēc IT speciālistiem. Latvijā valsts institūcijās, pašvaldībās, privātajos uzņēmumos, skolās, slimnīcās un citās iestādēs patlaban trūkst aptuveni 8000 informācijas tehnoloģiju IT speciālistu. Katru gadu tiek palielināts valsts atbalsts bezmaksas studijām IT jomā.
9. Darba autors uzskata, lai panāktu pietiekamu IT zinātnēs strādājošo skaitu ir jāveic reklāmas kampaņa, kas informētu par darba izaugsmes iespējām Latvijā, iespējamo samaksu par padarīto darbu un darba specifiku, lai cilvēkos radītu interesi par šo nozari.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register