Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
0,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:253458
 
Evaluation:
Published: 13.11.2000.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Telekompānijas gluži tā pat kā radio stacijas ir dažādas gan struktūras, gan finansējuma ziņā. Katra telekompānija atšķiras viena no otras ar daudzām sīkām iezīmēm un paradumiem – tas ir tā sauktais TV formāts, pēc kura skatītājs viegli var atpazīt sev nepieciešamo kanālu. Taču šīs iezīmes nav tās, kuras nosaka telekompānijas darbības pamatus u.tml. Visus telekompāniju veidus var iedalīt trīs lielās grupās:
1.Sabiedriskā televīzija,
2.Valsts televīzija,
3.Komerciālā televīzija.
Šie trīs televīziju (TV) veidi atšķiras ne tikai ar finansējuma avotiem (kaut arī tieši no tiem ir veidojušies šīs klasifikācijas nosaukumi), bet arī ar to programmu. Tagad sīkāk par katru atsevišķi:
1.Sabiedriskā TV:
Tās pamatīpašība, protams, ir finansējuma ieguves avoti, kuri šajā gadījumā ir skatītāji – sabiedrība. No tā mēs varam izsecināt, ka šai TV ir jākalpo sabiedrībai un tās vēlmēm, ko gan patiesībā varētu teikt arī par abiem pārējiem TV veidiem, taču šeit ir arī kas īpašs.…

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,48 €
Work pack Nr. 1212053
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register