Televīzijas parādīšanās mediju areālā būtiski ietekmēja radio prestižu, jo ar televīzijas klātbūtni ienāca jauns skatījums uz pasauli.
Televīzijas izplatīšanās pasaulē notika ļoti strauji. 1955.gadā R-Eiropā uz katriem 1000 iedzīvotājiem bija tikai 14 televizori; tomēr jau 1974.gadā šis skaitlis sasniedza jau 250 un 1980.gadā – 300 televizoru.
Visstraujāk televīzijas attīstījās XX gadsimta 60.tajos gados; R-Eiropa šajā laikā televīzijas izplatības ziņā atpalika no ASV. Šajā laikā ASV katrā ģimenē bija vairāk nekā tikai viens televizors, kā arī TV skatīšanās kļuva populāra publiskās telpās.
Vēsturiski televīzijas tehniskās attīstības jomā vadošā pozīcija 50.tajos gados piemita Lielbritānijai. 1920.gadā tiek dibināts Eiropas klasiskais sabiedriskā radio un TV koncerns British Broadcasting Corporation(BBC), kas darbojas pamatojoties uz 1926.gada Royal Charter – līgumu starp valsti un BBC, kas nosaka programmas sakārtojumu, organizācijas struktūru un tehnikas nodrošinājumu. BBC attīsta darbību trīs virzienos: radio, TV un raidījumi ārvalstīm(external services).
BBC televīzijas raida divos kanālos – BBC 1 un BBC 2, no kuriem pirmais piedāvā plaša mēroga programmu klāstu, bet otrais nodrošina tradicionālās programmas. …