Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:460017
 
Author:
Evaluation:
Published: 19.10.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  REKLĀMAS PSIHOLOĢIJA    4
1.1.  Reklāmas ietekme    4
1.2.  Reklāmas uztveres nosacījumi    6
1.3.  Vēlmju radīšana    8
2.  BĒRNA PSIHOLOĢIJA    10
2.1.  Bērna pasaules izveidošana: asimilācija un akomodācija    10
2.2.  Bērni un televīzija    11
3.1.  Attieksme pret TV reklāmām    13
3.2.  Televīzijas reklāmu ietekme uz bērniem    13
3.3.  Formāta un audiovizuālās tehnikas ietekme TV reklāmās    14
3.4.  Materiālisma kultivēšana    14
  SECINĀJUMI    17
  IZMANTOTIE INFORMĀCIJAS AVOTI    18
Extract

SECINĀJUMI
1. Katras reklāmas pamatā ir shēma, kas veicina pēc iespējas lielāku tās efektivitāti. Tai secīgi ir jātiek ievērotai, jābūt viegli iegaumējamai, jāieinteresē patērētāju, jāsniedz pozitīvs priekšstats par produktu un jāveicina vēstījuma adresāta lēmuma pieņemšanu par labu šim produktam.
2. Ietekmēšana ar reklāmas palīdzību kļūst par manipulāciju tikai tad, ja tās pasūtītājs darbojas tikai savtīgu mērķu vārdā vai izmanto tādus līdzekļus, kas reklāmas vērotājam nav pārskatāmas.
3. Ir maldīgs pieņēmums, ka reklāmas, kuru mērķauditorija ir bērni, var būt tikai ar negatīvu ietekmi. Piemēram, zobu pastas televīzijas reklāmās tiek sniegta bērniem noderīga informācija par mutes higiēnu.
4. Reklāmas sniedz maldīgu priekšstatu, ka konkrētā prece vai pakalpojums ir spējīgs uzlabot indivīda, tostarp arī bērna dzīvi, padarīt to laimīgāku.
5. Ir zinātniski izpētīts, ka televīzijas reklāmas ietekmē, kāda veida un zīmola pārtiku bērns vēlas uzņemt uzturā.
6. Televīzijas reklāmās bērnu uzmanību visvairāk piesaista “lipīga” melodija un izskatīgi cilvēki.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register