Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:600519
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Tiešās pārdošanas process    4
3.  Uzņēmuma „Tupperware” darbības raksturojums    8
4.  Tiešās pārdošanas posmi uzņēmumā „Tupperware”    9
4.1.  Klientu meklēšana un novērtēšana    9
4.2.  Sagatavošanās kontaktam    11
4.3.  Klienta kontaktēšanās ar pircējiem    11
4.4.  Preces prezentācija / demonstrācija    12
5.  „Tupperware” prezentācija    13
6.  Izmantotās literatūras saraksts    16
Extract

5. Tupperware prezentācija
Tupperware saviem darbiniekiem piedāvā izmantot demonstrētāja brošūru, kurā ir akcentētas galvenās vadlīnijas veiksmīgai prezentācijai:
1) Pārliecinieties, vai viss vajadzīgais ir līdzi (katalogi, cenrādis, firmas izstrādājumi, dāvana namamātei, īpašie piedāvājumi)
2)Svarīgi jau no paša sākuma redzēt sevī uzvarētāju.
- Jābūt drošam. Interesantas un informatīvas prezentācijas rezultātā viesi veiks lielāku pasūtījumu un tiks norunātas jaunas tikšanās.
- Esiet entuziasts savā darbā! Izrādiet to, ka darbs Jums ir interesants, par to lai liecina arī tas, kā Jūs runājiet prezentācijas laikā.
3) Prezentācija:
- Produkcijai, ko prezentē ir augsta kvalitāte un traukiem jābūt kā jauniem.
- Jādod padomi par trauku lietošanu ( arī no savas pieredzes).
- Prezentācija jāsāk laikā
4) Lai prezentācija noritētu veiksmīgi:
- Jāstādās priekšā un jāizsaka pateicība namamātei par iespēju novadīt prezentāciju pie viņas mājās.
- Jāuzrunā viesi un jāpastāsta nedaudz par savu darbu.
- Jāiepazīstina viesi ar katalogu un cenrādi.
- Jāatceras, ka dāvanu vispirms izvēlas namamāte!
- Viesiem īsi jāpastāsta par firmas Tupperware vēsturi.
- Jāpastāsta arī par izstrādājumu kvalitāti un garantiju.
- Jāizskaidro viesiem, kā tiek veikta samaksa par produkciju.
- Jādara viesiem zināms pasūtījuma piegādes datums.
- Jāprezentē piedāvātie trauki
- Kā pēdējo parādīt viesiem pateicības dāvanu.
- Jāļauj viesiem paturēt rokās izstrādājumus, kas radīs nepiespiestu gaisotni.
- Vienmēr jāierosina viesiem pastāstīt par saviem iecienītākajiem traukiem!
5) Aicināt viesus pie prezentēšanas galda.
- Jālūdz pie galda vispirms namamāte, tad viesi. Uz galda jāuzliek lietas, ko neprezentēs, jo tas var radīt interesi cilvēkos.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register