Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
2,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:825683
 
Author:
Evaluation:
Published: 10.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Extract

Ievads
Daudzu uzņēmēju prātus nomoka jautājums, kādā veidā piesaistīt savai tirdzniecības markai vislielāko potenciālo pircēju un patērētāju uzmanību. Katrs no tiem izvēlas savu stratēģiju, kā pozicionēt to.
Šajā darbā darba autore piedāvā aplūkot to uzņēmumu piemērus, kuri izmanto tirdzniecības marku īpašības kā prioritāti pozicionējot un virzot to tirgū.
Ar produkta pozīcijas jēdzienu saprot vietu, ko produkts iekarojis tirgū un ko tam piešķīrusi atbilstošā klientu grupa, kura tiek uzskatīta par mērķa tirgus segmentu. Parasti produkta pozīcija raksturo, kādu vietu tas iekarojis patērētāja uztverē. Piemēram, produktu var uzskatīt par augstas kvalitātes preci vai tādu, kas ieguvusi uzticību, vai – gluži otrādi – zemas kvalitātes piemēru. Šo produkta pozīciju patērētāja uztverē nosaka klasifikācijas un iedalījuma process.
Patērētāji veido produkta pozīciju, balstoties uz tām iezīmēm, kas viņiem šķiet noderīgas. Līdz ar to mārketinga speciālistam pirmām kārtām ir jānoskaidro, kuras produkta īpašības patērētāju uztverē tiek uzskatītas par noderīgākajām.1…

Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −4,98 €
Work pack Nr. 1120242
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register