Tēmas "Tirdzniecības veicināšanas pasākumi mazumtirdzniecības uzņēmumā" izpēte attiecas uz jautājumu kompleksu par mazumtirdzniecības uzņēmuma darba principiem, mērķiem, stratēģiju, tā darba efektivitātes paaugstināšanu. Līdz ar to tā ir aktuāla ne tikai tieši šajā sfērā iesaistītajiem - uzņēmējiem, uzņēmumu vadītājiem, pārdevējiem, bet arī topošajiem uzņēmējiem, studentiem, kā arī citiem interesentiem, jo profesionāls mārketings nodrošina panākumus.
Informāciju par patērētāju tirgus īpatnībām, mehānismiem, likumsakarībām sniedz ievērojams daudzums avotu. Kopš 50.gadiem, kad radās pirmie mārketinga jeb latviskoti - tirgzinības pētījumi līdz mūsdienām ir veikti daudzi atklājumi šajā jomā, tomēr, kā to pierāda prakse, pilnība nebūt nav sasniegta.…