Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:968699
 
Author:
Evaluation:
Published: 01.03.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 17 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Tirgus segmentēšana    4
1.1.  Tirgus segmentācijas process    12
1.2.  Tirgus segmentēšanas nepieciešamība    12
1.3.  Tirgus segmentēšana viesnīcās    13
2.  Tirgus segmentēšana trijās Latvijas 4 zvaigžņu viesnīcās    19
2.1.  Dikļu pils    20
2.2.  Hotel Kolumbs    22
2.3.  Hotel Jūrmala SPA    23
3.  Tirgus segmentu uzlabošana trijās Latvijas 4 zvaigžņu viesnīcās    25
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Izmantotie avoti    29
Extract

Autores izvēlētais temats ir aktuāls, jo mērķa segmenta noteikšana ir svarīgākā mārketinga operācija, jo tai ir jāuzlabo produkta pozīcija tirgū vai uzņēmuma darbības rezultātus kopumā. Katrs patērētājs ir indivīds ar īpašām vajadzībām un vēlmēm. Tas rada ne mazums problēmu mārketinga speciālistiem, jo skaidrs, ka nav iespējams radīt pilnīgi individuālu produktu vai sniegt pakalpojumu, kas apmierinātu katra pircēja vēlmes. Tādēļ mārketinga speciālistiem sistemātiski jāanalizē tirgus un ar segmentēšanas palīdzību jāizvēlas uzņēmuma mērķa tirgus. Tātad segmentēšanas galvenais mērķis ir palīdzēt uzņēmumam koncentrēt savus spēkus, lai apmierinātu cilvēku grupu ar līdzīgām vajadzībām, nevis individuālu pircēju. Veiksmīga segmentācija nodrošina uzņēmumam mērķtiecīgumu un augstu efektivitāti preces vai pakalpojuma radīšanā, ražošanā un pārdošanā, jo segmentācija dod iespēju pilnvērtīgāk apmierināt konkrētās pircēju grupas vajadzības un prasības, kā arī samazināt uzņēmuma izmaksas. Tas nozīmē, ka pieaug uzņēmuma konkurētspēja un arī peļņa. Segmentēšanas rezultātā ir iespējams labāk izprast savus labākos klientus. Ir iespējams pievērst uzmanību šaurai tirgus daļai, kā arī vieglāk noteikt konkurentus un cīnīties ar tiem. Uzņēmuma ierobežotie resuri tiek efektīvāk novirzīti nelielai patērētāju grupai, nevis pa mazai daļai sadalīti visam tirgum. Tādēļ segmentēšana ir ļoti svarīga uzņēmuma pastāvēšanai. Lai viesnīcās palielinātu tūristu skaitu, viņu uzturēšanās ilgumu un tēriņu apjomu Latvijā, ir nepieciešams veikt mērķa tirgu izpēti.
Autores darba mērķis ir izpētīt un raksturot tirgus segmentēšanu trijās Latvijas 4 zvaigžņu viesnīcās – Dikļu pils, Kolumbs un Hotel Jūrmala SPA.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register