Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:957563
 
Author:
Evaluation:
Published: 17.05.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Tirgus segmentācijas pamatprincipi   
3.  Tirgus segmentēšanas metodes   
4.  Mērķa izvirzīšana   
5.  Tirgus aptveršanas stratēģijas izvēle   
6.  Parasti izvēlētais veids segmenta noteikšanai   
7.  Tirgus segmentēšanas efektivitātes principi   
8.  Efektīvu segmentu būtiskās īpašības   
9.  Segmentēšanas process   
10.  Atslēgas soļi   
11.  Pozicionēšana   
13.  Uzdevums   
Extract

Uzņēmums, kas pielieto nediferencēto mārketingu, parasti ražo preci, kas orientēta uz lielākajiem tirgus segmentiem. Tad kad to praktizē vairāki uzņēmumi vienlaikus, lielajos segmentos rodas intensīva konkurence, bet to pircēju, kuri ir mazajos segmentos vēlmes un vajadzības netiek pietiekami apzinātas. Tā piemēram, Amerikas automobīļu ražotāji daudzus gadus ražoja tikai lielos automobīļus. Rezultātā darbība lielajos segmentos var kļūt neienesīga, jo tajos valda spēcīga konkurence.
Diferencētais mārketings: dotajā gadījumā firma izlemj darboties vairākos tirgus segmentos, katram no tiem izstrādājot atsevišķu piedāvājumu. Tā korporācija “General Motors” cenšas izdot automašīnas “jebkuram maciņam, jebkuriem mērķiem, jebkuram cilvēkam”. Piedāvājot dažādas preces, viņi cer panākt lielāku noietu un palielināt savu ietekmi katrā no apgūstamajiem segmentiem. Arvien vairāk uzņēmumi sāk praktizēt tieši diferencēto mārketingu.
Koncentrētais jeb mērķa mārketings: daudzas firmas saskata sev arī trešo mārketinga iespēju, īpaši pievilcīgu organizācijām ar organiskajiem resursiem. Tā vietā, lai koncentrētos uz liela tirgus mazu daļu,firma koncentrē spēkus uz lielu daļu vienā vai vairākos subtirgos. Piemēram, uzņēmums “Volkswagen” koncentrējas uz mazlitrāžas automašīnu tirgu,firma“Hewlett – Packard” uz dārgu kalkulatoru tirgu. Pateicoties koncentrētajam mārketingam uzņēmums nodrošina sev noturīgu pozīciju apkalpojamajos segmentos tā, ka labāk par citiem pārzina šo segmentu vajadzības un ir jau ieguvusi noteiktu reputāciju. Turklāt, ražošanas specializācijas un noieta stimulēšanas rezultātā uzņēmums ieekonomē vairākās savās darbības sfērās. …

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1173635
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register