Liepājas Pedagoģijas akadēmijas studijas programmas „Iestādes un uzņēmuma vadība” ietvaros izstrādāju studiju darbu, pamatojoties uz iepriekšēju praksi Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienestā.
Studiju darba mērķi bija izprast un novērtēt tirgzinību ietekmes nozīmību praktiskā uzņēmuma darbībā tirgus apstākļos, nostiprināt zināšanas un iegūt praktiskās iemaņas tirgus situācijas izpētes un analīzes jautājumos, nodrošinot iespēju tās izmantot turpmākajā studiju un darba procesā, kā arī attīstīt iegūto uzņēmuma tirgus izpētes rezultātu prezentācijas iemaņas.
Studiju darba mērķa sasniegšanai darbā tika izvirzīti šādi uzdevumi:
pamatot tirgus izpētes procesu un pētījuma metodes;
raksturot uzņēmuma tirgus izpētes procesu;
analizēt konkurentus;
analizēt mārketinga elementus.
Darba mērķa sasniegšanai un uzdevumu realizēšanai pamatā izmantota informācija no iestādes praktiskās darbības, statistikas materiāliem un teorētiskās literatūras mārketingā.…