Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:625849
 
Author:
Evaluation:
Published: 07.02.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga pasākumu kompleksa teorētiskie aspekti    4
1.1.  Mārketinga pasākumu komplekss tūrismā    5
1.2.  Produktpolitika jeb prece (Product)    7
1.3.  Pamatprodukts un papildprodukts    10
1.4.  Cenu jeb nosacījumu politika (Price)    12
1.5.  Izplatīšanas jeb noieta ceļu politika (Place)    17
1.6.  Mārketinga komunikācijas politika jeb preces virzīšana tirgū (Promotion)    20
2.  Mārketinga pasākumu kompleksu salīdzinājums Jelgavas pilī un Sv. Trīsvienības baznīcas tornī    24
2.1.  Jelgavas pils kā tūristu piesaistes objekts    24
2.2.  Mārketinga pasākumu komplekss Jelgavas pilī    26
2.3.  Sv. Trīsvienības tornis kā tūristu piesaistes objekts    27
2.4.  Mārketinga pasākumu komplekss Sv. Trīsvienības tornī    28
3.  Jelgavas pils un Sv. Trīsvienības baznīcas torņa mārketinga pasākumu kompleksa novērtējums un pilnveidošanas iespējas    30
  Secinājumi un priekšlikumi    36
  Izmantotā literatūra    38
Extract

Izvērtējot rezultātus, visvairāk informācija par Jelgavas pili un Sv. Trīsvienības torni tiek iegūts no draugiem un paziņām, kas nav saistīts ar pašu tūristu piesaistes objektu veiktajiem pasākumiem. No tā var secināt, ka maz informācijas, ko sniedz tūrisma uzņēmumi paši, nonāk līdz patērētājam. Savukārt vismazāk šāda veida informācija tiek iegūta no ceļojumu aģentūrām, kas varētu liecināt par patērētāju un pašu tūrisma uzņēmumu mazo sadarbību ar tām.

Secinājumi
No abiem tūrisma objektiem pēc anketēšanas rezultātiem visapmeklētākā ir Jelgavas pils, tomēr, ņemot vērā abu apskates objektu atklāšanas laiku, apmeklējuma skaits būtiski neatšķiras. Jelgavas pils patērētājiem vairāk asociējas ar papildpakalpojumu, t.i., tūrisma apskates objektu, bet Sv. Trīsvienības tornis asociējas ar pamatpakalpojumu, kas arī ir tūrisma apskates objekts. Abu apskates objektu sniegto pakalpojumu kvalitāte tiek atzīta par augstu, tomēr, Sv. Trīsvienības torņa sniegtie pakalpojumi tika novērtēti kā labāki, jo vērtējumu skalā patērētāji bija vairāk atzīmējuši visaugstāko novērtējumu. Patērētāji atzīst pakalpojuma cenu par atbilstošu tās sniegtajiem pakalpojumiem. Lai gan abi objekti atrodas netālu viens no otra, visērtākā un atbilstošākā vieta pakalpojumu izmantošanai, pēc respondentu domām, ir Jelgavas pilij. Visvairāk informācijas par Jelgavas pili un Sv. Trīsvienības torni tiek iegūts no draugiem un paziņām, kas nav saistīts ar pašu tūristu piesaistes objektu veiktajiem pasākumiem.

Secinājumi un priekšlikumi
• Starp daudzajiem mārketinga instrumentu sistematizācijas variantiem, visizplatītākā ir četru mārketinga instrumentu izmantošana (mārketinga komplekss, 4P);
• Lai gan autori izmanto dažādus veidus, kā formulēt katra uzskatus, idejiski šie formulējumi būtiski neatšķiras. Šie četri līdzekļi (4P) ir palīglīdzekļi vai konkurences līdzekļi, ar kuriem uzņēmums nosaka un uztur konkurētspējīgu pozīciju, ko tā vēlas ieņemt mērķa tirgū;
• Tūrismā cenas – pakalpojuma vērtības attiecība, jeb „vērtības radīšana” tiek aplūkota kā kopīgs uzdevums.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register