-
T/n "Kurši" cenu veidošanas politika
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Cenu politikas mērķi | 4 |
1.1. | Uzņēmuma kopējie mērķi | 4 |
1.2. | Mārketinga kopējie mērķi | 4 |
1.3. | Cenu politikas mērķi | 5 |
2. | Cenu politikas vide | 6 |
2.1. | Cenu veidošanu ietekmējošie faktori | 6 |
2.2. | Tirgus modelis un tā iezīmes | 9 |
3. | Pieprasījuma elastība no cenas | 12 |
4. | Cenu veidošanas metodes | 13 |
4.1. | Cenu veidošanas metode „VELUX” jumta logiem – orientējoties uz konkurenci | 14 |
4.2. | Cenu veidošanas metode LED spuldzei „GU10” 230v – orientējoties uz izmaksām | 15 |
5. | Cenu veidošanas taktikas un stratēģijas | 17 |
5.1. | Cenu veidošanas stratēģija „VELUX” jumta logiem – cenu līnija | 18 |
5.2. | Cenu veidošanas stratēģija „Penn” somām - cenu atlaide | 20 |
5.2. Cenu veidošanas stratēģija „Penn” somām - cenu atlaide.
T/n “Kurši” analizējot konkurentu piedāvājumu attiecība uz skolas piederumiem un atlaidēm uz precēm, kas attiecās uz bērnu sagatavošanu jaunajam mācību gadam, augustā vidū izveidoja īpašu piedāvājumu „Kurši klientu kartes” īpašniekiem : „Ar grupas „Kurši” Klienta karti var iegūt vēl vairāk priekšrocību, izvēloties un iegādājoties dažādas somas tavai gaumei un dzīves stilam no „Penn” kolekcijas. Tagad, gatavojoties skolas un rudens sezonām, īpašas akcijas Klienta kartes īpašniekiem. Pieejamas visos būvmateriālu veikalos un degvielas uzpildes stacijas „Kurši””.
Šajā gadījumā t/n „Kurši” pielietoja taktisko atlaidi – atlaidi uzticīgajiem klientiem. Lojāliem pircējiem tiek piedāvātas klientu kartes, kas savukārt dod tiesības saņemt atlaidi.
Klientu karti ir iespēja iegādāties “Tirdzniecības nama “Kurši”" veikalos, “Kuršu” benzīntankos un kafejnīcās! Kartes cena: 2.00Ls. Kartes priekšrocības klientiem:
Pirkumiem, kas izdarīti, izmantojot Klienta karti, tiek piemērotas šādas atlaides:
DUS „Kurši”:
• 1,5 (viens, komats, pieci santīmi) katram degvielas litram;
• 5% (pieci procenti) atlaide pirkumiem DUS veikalos (izņemot preses un tabakas izstrādājumiem).
Būvmateriāliem “Tirdzniecības nama “Kurši”" veikalos:
• 7% (septiņi procenti) visiem pirkumiem;
• 10% (desmit procenti) sākot ar uzkrāto pirkumu summu LVL 300,- (trīs simti latu) apmērā;
• 12% (divpadsmit procenti) sākot ar uzkrāto pirkumu summu LVL 500,- (pieci simti latu) apmērā;
• 15% (piecpadsmit procenti) sākot ar uzkrāto pirkumu summu LVL 750,- (septiņi simti piecdesmit latu) apmērā;
Uzkrāto pirkumu summa, ieskaitot PVN 21%, tiek aprēķināta kalendārā gada ietvaros.
Ēdināšanas pakalpojumiem:
• 5% (pieci procenti) visiem pirkumiem;
• 7% (septiņi procenti) sākot ar uzkrāto pirkuma summu LVL 100,-(viens simts latu) apmērā;
• 10% (desmit procenti) sākot ar uzkrāto pirkuma summu LVL 240,- (divi simti četrdesmit latu) apmērā.
Aprēķinātai uzkrāto pirkumu summai, ieskaitot PVN 21%, nav laika ierobežojuma.
Atlaides tiek piemērotas visām precēm, izņemot AKCIJAS preces, speciāli pasūtāmām precēm un pārdevēja norādītajām preču grupām (sīkāku informāciju par preču grupām, kurām piemēro samazināto atlaidi, var iegūt pie Grupas „Kurši” pārdevējiem). Klienta kartēm piešķirtās atlaides nesummējas ar citām atlaižu programmām.
Klienta karti ir jāuzrāda pirms norēķina veikšanas par pirkumu, pretējā gadījumā atlaides pirkumam netiek piemērotas. Ja preces pārdošanas atlaide ir lielāka par attiecīgās Klienta kartes atlaižu līmeni, tad tiek piemērota lielākā atlaide.
…
Šajā darbā analizēta cenu veidošanās uzņēmumā SIA “Tirdzniecības nams “Kurši”. Minētais uzņēmums, kā SIA „Augstceltne” meitas uzņēmums, Latvijas būvmateriālu tirdzniecības nozarē darbojas jau sešus gadus, un pa šo laiku ir ieguvis stabilas pozīcijas savā nozarē, ir ar noteiktu struktūru, mērķiem, tradīcijām. Tas ir pierādījis sev un konkurentiem, ka Latvijas tirgus apstākļos var veidot veiksmīgi darbojošos uzņēmumu bez ārvalsts investoru palīdzības. Izvirzītā mērķa sasniegšanai, darbā risināmie uzdevumi ir: 1. iepazīties ar SIA “Tirdzniecības Nams „Kurši” darbību; 2. noteikt uzņēmuma cenu politikas mērķus; 3. raksturot uzņēmuma cenu politikas vidi; 4. noteikt uzņēmuma produkcijas pieprasījuma elastību no cenas; 5. noteikt cenu veidošanas metodes uzņēmumā; 6. noteikt cenu veidošanas taktikas un stratēģijas; 7. izdarīt secinājumus par SIA “Tirdzniecības Nams „Kurši” darbību
- Fiskālā politika
- Monetārā politika
- T/n "Kurši" cenu veidošanas politika
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Monetārā politika
Research Papers for secondary school30
-
Fiskālā politika
Research Papers for secondary school6
-
Būvfirmas RBS "Skals" apraksts. Cenu veidošanas programma
Research Papers for secondary school9
-
Cenu politika
Research Papers for secondary school28
-
Cenu politika SIA "Studija 19"
Research Papers for secondary school3