Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:496382
 
Evaluation:
Published: 23.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Iepakojuma rādīšana   
1.1.  Marketologa darbības etapi   
1.2.  Iepakojuma projektēšanas pamatstratēģijas   
2.  Uzmanības koncentrācija   
3.  Iepakojuma krāsu analīze   
4.  Iepakojuma novērtēšanas pamatkritēriji   
5.  Nepieciešamie materiāli tortu iepakošanai, to raksturojums   
6.  Iepakojuma izmēri, formas, tilpums   
7.  Iepakojuma aizvākošana   
8.  Iepakojuma apdrukāšana   
9.  Etiķetes   
10.  Informācija uz iepakojuma   
11.  Piegāde veikalā   
12.  Izvēlētā produkta iepakojuma noformēšanas analīze   
  Secinājumi   
  Izmantotā literatūra   
Extract

Vairākumu preces transportē un uzglabā iepakojumā vai tarā.
Iepakojums- viela vai vielu komplekss, kas nodrošina produkcijas un apkārtējās vides aizsardzību, pasargā no zaudējumiem un bojāšanās, ka arī atvieglo produktu transportēšanu, uzglabāšanu un realizāciju.
Tā kā produkti ir dažādi, ir nepieciešams ražot dažāda veida iepakojumus: kastes, baloni, mucas, burkas, pudeles, maisi, kārbas utt.
Iepakojuma loma tirdzniecības- tehnoloģiskajā procesā tiek noteikta ar funkcijām, kuras tas izpilda. Šīs funkcijas ir:
Preces pasargāšana no apkārtējās vides ietekmes
Preces aizsardzība no citu preču ietekmes
Rada iespēju vieglai transportēšanai
Samazina pārtikas zudumus
Informē patērētāju par produkta īpašībām, cenu, uzglabāšanas apstākļiem
Komercinformācijas un tirgus reklāmas nesējs
Mūsdienu iepakojuma izmantošana, to krāsains noformējums ar reklāmas informāciju ļauj ne tikai paātrināt preču pārdošanas procesu, atvieglot patērēšanu, bet arī rada stipru estētisku iedarbību uz patērētāju.
Iepakojumam, kas tiek izmantots precēm, jāatbild daudziem tehniskiem, ekonomiskiem un estētiskiem rādītājiem.
Tehniskās prasības nosaka to, ka materiālam, kas tiek izmantots iepakojuma ražošanai, jābūt izturīgam un jānodrošina preces neaizskaramība. Iepakojumam jābūt lētam ražošanā, portatīvam un ērtam transportēšanai, ar pievilcīgu izskatu.
1. Iepakojuma rādīšana
Jaunu, augsti tehnoloģisku produktu piedāvājums aug, konkurence starp tiem pastiprinās. Ja viens ražotājs ir mainījis savu iepakojumu, to izdara arī konkurents. Ar standartizācijas pieaugumu īpašu lomu gūst produktu iepakojums, kas ir individualitātes nesējs un nereti arī vienīgais informācijas avots. …

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register