Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:868755
 
Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  MĀRKETINGA TEORĒTISKIE ASPEKTI    6
1.1.  Mārketinga jēdziens    7
1.2  Mārketinga komunikāciju komplekss    13
1.2.1.  Reklāma    13
1.2.2.  Sabiedriskās attiecības    14
1.2.3.  Noieta veicināšana    15
1.2.4.  Tiešā pārdošana    15
1.3.  Mārketinga nozīme uzņēmumā    16
1.4.  Papildus Mārketinga aktivitāšu iespējas uzņēmumā    19
2.  UZŅĒMUMA ‘BalticTravelnews.com’ RAKSTUROJUMS    20
3..  SIA ‘Travelnews.lv’ MĀRKETINGA AKTIVITĀTES    23
3.1.  Reklāma uzņēmumā ‘Travelnews.lv’    25
3.2.  Sabiedriskās attiecības uzņēmumā ‘Travelnews.lv’    26
3.3.  Noieta veicināšana uzņēmumā ‘Travelnews.lv’    27
3.4.  Tiešā pārdošana uzņēmumā ‘Travelnews.lv’    27
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    29
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    30
Extract

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Secinājumi:
1. Veiksmīgas uzņēmuma darbības atslēga ir pareizi veidots mārketinga aktivitāšu plāns, kam patmatā ir mārketinga komunikāciju komplekss;
2. ‘Travelnews.lv’ mārketinga aktivitāšu spēcīgā puse ir sociālo tīklu aktivitātes, taču pietrūktst vizuālā vides reklāma;
3. Kopš 2010. gada, kad ‘Travelnews.lv’ uzsāka savu darbību sociālajos tīklos tā peļņa ir augusi, kas liecina par sociālo tīklu mārketinga aktivitāšu efektivitāti;
4. Piecu gadu laikā ‘Travelnews.lv’ ir ieguvis atzīstamus panākumus sociālajā vidē;
5. Uzņēmums ‘Travelnews.lv’ veiksmīgi izmanto mārketinga aktivitātes un komunikāciju ar klientiem, gūstot no tā panākumus.

Priekšlikumi:
1. Vājais posms no sociālajiem tīkiem ir kanāls youtube.com ar niecīgu sekotāju skaitu. Autora ieteikums uzņēmumam būtu pārskatīt šī tīkla darbību un palielināt aktivitāti tajā, vajadzīgs arī izvērtēt vai šis kanāls vispār uzņēmumam ir nepieciešams;
2. Laba ideja būtu izveidot speciālu Travelnews.lv mobilo aplikāciju, ko varētu izmantot ceļotāji lidostās, kur ir internets, bet ne vienmēr pieejams dators;
3. Patērētājiem pietrūkst vizuālā vides reklāma, neskatoties uz to ka ‘travelnews.lv’ ir interneta portāls, būtu nepieciešams apsvērt reklamēšanos arī ārpus interneta.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register