Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:868240
 
Author:
Evaluation:
Published: 13.12.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Dati par SIA La Fiesta kempingu „Lilija”    4
2.1.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” raksturojums    4
2.2.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” apraksts    10
  Nodaļas secinājumi    11
3.  Sia La Fiesta kempinga „Lilija” piedāvāto pakalpojumu apraksts    13
  Nodaļas secinājumi    15
4.  Sia La Fiesta kempinga „Lilija” tirgus situācija un klienti (mērķauditorija)    16
4.1.  Tūrisma nozares vispārējs statistiskais apskats no 2012.-2014.gadam    19
4.2.  Latvijas tūrisma mītņu struktūra    23
  Nodaļas secinājumi    25
5.  SIA La Fiesta kempinga “Lilija” konkurentu analīze    26
5.1.  Kempinga „Lilija” SVID analīze    28
  Nodaļas secinājumi    29
6.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” mārketinga plāns    30
  Nodaļas secinājumi    33
7.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” menedžmenta plāns    34
7.1.  SIA La Fiesta kempinga „Lilija” vadības organizācijas struktūra    34
  Nodaļas secinājumi    38
  SECINĀJUMI    39
  PIELIKUMS    40
  Izmantotās literatūras saraksts    42
Extract

Kopā saimnieciskās darbības uzsākšanai un nodrošināšanai plānots pieņemt darbā 10 – 11 darbiniekus. Darbinieku skaits var mainīties atkarībā no noslogojuma.

Nodaļas secinājumi
Lai nodrošinātu kempinga darbību, pēc autora domām ir izveidota pietiekoši detalizēta attiecīgā uzņēmuma organizatoriskā struktūra, kuras darbības rezultātā varētu notikt efektīva uzņēmējdarbība, jo katrs atbildētu par sev uzdotajiem konkrētiem pienākumiem, bet lai tas būtu pietiekoši efektīvi, ir jābūt ļoti labai sadarbībai un informācijas apmaiņai starp galvenajām struktūrvienībām.

SECINĀJUMI
Lai izstrādātu kredītdarbu, tika izvirzīti trīs galvenie mērķi- attiecīgās tūrisma mītnes – servisa līmeņa noteikšana, organizatoriskās struktūras izveide un mārketinga īpatnību, kā arī uzņēmuma konkurētspējas apraksts, pamatojoties uz tās tipu, nozīmi, pakalpojumu klāstu, cenu un atrašanās vietu.
Lai sasniegtu izvirzītos mērķus, autors ir:
• Sniedzis datus par potenciālo tūrist mītni;
• Izveidojis potenciālās tūristu mītnes aprakstu;
• Aprakstījis potenciālās tūristu mītnes sniegto pakalpojumu klāstu;
• Izpētījis tūrisma nozares tirgus situāciju laika periodā no 2012. – 2014.gadam, pamatojoties uz Latvijas Centrālās statistikas pārvaldes sniegtajiem datiem; Noteicis potenciālo mērķauditoriju un tūristu mītnes segmentu.
• Ir izveidojis konkurentu analīzi attiecīgajā reģionā, apzinājis potenciālās tūristu mītnes stiprās un vājās puses (SVID analīze);
• Ir izstrādājis mārketinga plānu un pakalpojumu virzību tirgū;
• Ir izveidota potenciālās tūristu mītnes menedžmenta struktūra.

Izvērtējot iegūtos datus par potenciālo tūristu mītni, autors secina, ka attiecīgās tūristu mītnes projekts ir jāizpēta smalkāk, lai iegūtu konkrētākus datus (īpaši mārketinga pētījumos), bet kopumā attiecīgais tūrisma produkts varētu būt saistošs Latvijas tūrisma tirgū gan vietējiem, gan ārzemju ceļotājiem.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −6,98 €
Work pack Nr. 1357977
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register