Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:323562
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mārketinga vides pamatojums    4
2.  Tūrisma produktu virzība tirgū    6
2.1.  Tūrisma produktu izplatīšanas kanāli    6
2.  Tūrisma aģentūras produkts un tā virzība tirgū    13
  Secinājumi    20
  Izmantotie avoti un literatūra    21
  APTAUJAS jautājumi    23
Extract

Secinājumi
1. Tūrisma aģentūra ir uzņēmums, kas potenciālajiem tūristiem sniedz informāciju par tūrisma iespējām, veic ceļojuma komponentu rezervēšanu, plāno maršrutus, pārdod transporta biļetes, kompleksos ceļojumus un citus tūrisma produktus.
2. Tirgus pieprasīja un arī tagad pieprasa arvien kvalitatīvākus produktus un pakalpojumus. Tāpēc tika atklātas arvien jaunas mārketinga formas, tika pievērsta īpaša uzmanība inovācijām
3. Šodien, progresīvi attīstošās kompānijas apzinās, ka tās vairs nespēj paļauties tikai uz cenām, produktu kvalitāti vai izplatīšanas kanāliem, lai piesaistītu klientus.
4. Tradicionāli tūrisma produktu piedāvātāji savu produktu izplatīšanai izmantojuši dažādu starpnieku pakalpojumus, bet, pieaugot interneta lomai, arvien lielāka nozīme ir tiešajai izplatīšanai, kad uzņēmums pats, izmantojot interneta mājas lapu vai e-pastu, informē un pārdod patērētājiem savus produktus.
5. Svarīgi kādā veidā potenciālie klienti iegūs informāciju un iegādāsies produktu, kurš var sastāvēt gan no tiešiem, gan netiešiem izplatīšanas ceļiem.
6. Pieaugošā konkurence tūrisma produktu izplatīšanā internetā, liek aģentūrām pārdomāt, kā profesionāli prezentēt savas mājas lapas, kā izraisīt klientā interesi par piedāvājumu, lai klients neaizietu pie konkurentiem; kā panākt, lai klients izdarītu pirkumu.
7. Interneta attīstība pozitīvi ietekmē aģentūras darbību, jo ar tā palīdzību var ne tikai tieši uzrunāt gan vietējais, gan ārvalstu tūristus.
8. Tūrisma aģentūras mērķauditorija ir sākot ar jauniešiem, beidzot ar grupām un ģimenēm ar bērniem.
9. Aģentūra visvairāk izmantot Ryanair, Air Baltic, Checz Airlines un Aeroflot pakalpojumus.

Author's comment
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −8,77 €
Work pack Nr. 1350632
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register