Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:925455
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.01.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisms un tā nozīme    4
2.  Pasaules tūrisma attīstība    5
2.1.  Pasaules tūrisma vēsture    5
2.2.  Pasaules tūrisma situācija šodien    6
2.3.  Pasaules tūrisma attīstības tendences    9
2.4.  Latvijas tūrisma attīstības pamatnostādnes    10
3.  Itālijas „Pizas” slīpas tornis    15
  Secinājumi    19
  Avotu un literatūras saraksts    20
Extract

Darba tēma ir aktuāla, jo tūrisms bija, ir un būs nozare, kura iespaido tādas jomas kā transportu, celtniecību, mazumtirdzniecību un daudzās nozares, kas ražo brīvdienu produktus vai sniedz ar izklaides pasākumiem saistītus pakalpojumus, visā pasaulē. Darba mērķis ir izzināt tūrisma attīstību pasaulē un izstrādāt priekšlikumus, kā piesaistīt vēl vairāk tūristu kādam jau pasaulē populāram tūristu apskates objektam, šajā gadījumā Pizas slīpajam tornim.
Darba uzdevumi ir :
apkopot informāciju un materiālus par tūrisma attīstību pasaulē;
analizēt teorētisko materiālu;
izstrādāt priekšlikumus, kā piesaistīt vēl vairāk tūristu kādam jau pasaulē populāram tūristu apskates objektam.
Izstrādājot priekšlikumus Pizas slīpā torņa vēl lielākai tūristu piesaistei, tiek apzinātas iespējas, kā veicināt vēl lielāku tūristu piesaisti pilsētai, pilsētas attīstību, paaugstināt pilsētas iedzīvotāju un tūristu apmierinātību ar izklaides iespējām pilsētā, palielināt ieņēmumus pilsētas budžetā.
Darba izstrādes metodes ir pieejamās informācijas apkopošana izmantojot elektroniskos resursus, teorētiskos materiālus un apkopoto materiālu analīze.
Tūrisms ir caurviju nozare, kurā iesaistīti dažnedažādi pakalpojumi un arodi un kura saistīta ar daudziem citiem saimnieciskās darbības veidiem. Tas iespaido tādas nozares kā transportu, celtniecību, mazumtirdzniecību un daudzās nozares, kas ražo brīvdienu produktus vai sniedz ar izklaides un dienesta braucieniem saistītus pakalpojumus.
Darbavietu izveides temps tūrismā ir augstāks par vidējo. Pēdējos desmit gados ikgadējais nozarē (viesnīcas, restorāni un kafejnīcas) nodarbināto pieauguma temps gandrīz vienmēr ir bijis lielāks nekā kopējais nodarbinātības pieauguma temps. Viens no svarīgiem iemesliem tūrisma devumam darbavietu radīšanā, it sevišķi sievietēm, jauniešiem un vājāk sagatavotām personām, ir nodarbinātības nepilnā slodzē lielais īpatsvars un elastīgi darba līguma noteikumi. Vajadzīgi arī šā darbaspēka elastīgumam atbilstīgi nodarbinātības drošības un prasmju izkopšanas pasākumi.
Tūrismam ir liela nozīme dažādu reģionu attīstībā. Tūrisma vajadzībām izveidotā infrastruktūra veicina vietējo attīstību, un darbavietas tiek radītas vai saglabātas pat tādos rajonos, kur ir rūpniecības vai lauku dzīves pagrimums vai notiek pilsētu atjaunošana. Reģionu pievilcības uzlabošanas vajadzība darbojas kā stimuls arvien lielākam skaitam ceļamērķu un ieinteresēto personu pievērsties noturīgākai un ekoloģiski nekaitīgākai praksei un politikai.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register