Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:602632
 
Evaluation:
Published: 02.12.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 26 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    2
1.  GALVENIE EKONOMISKIE RĀDĪTĀJI    3
1.1.  PIEPRASĪJUMS    3
1.2.  IENĀKUMS    4
1.2.1.  TŪRISMA IENĀKUMU MULTIPLIKATORS    5
1.3.  IEKŠZEMES KOPPRODUKTS    5
1.4.  NODARBINĀTĪBA    6
1.5.  EKSPORTS    7
1.6.  INVESTĪCIJAS    8
1.7.  VALDĪBAS IZDEVUMI    9
1.8.  MAKSĀJUMU BILANCE    11
1.8.  PIEAUGUMS    12
2.  ITĀLIJAS TŪRISMA EKONOMISKIE RĀDĪTĀJI    14
2.1.  TŪRISMA PRODUKTU UN PAKALPOJUMU PIEPRASĪJUMS    14
2.2.  TŪRISMA DEVUMS IEKŠZEMES KOPPRODUKTĀ ITĀLIJĀ    17
2.3.  NODARBINĀTĪBA TŪRISMĀ    19
2.4.  EKSPORTS    21
2.5.  INVESTĪCIJAS    23
2.6.  VALDĪBAS IZDEVUMI TŪRISMAM    26
2.7.  ITĀLIJAS TŪRISMA MAKSĀJUMU BILANCE    28
2.8.  PIEAUGUMS    29
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    30
  KOPSAVILKUMS    32
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    33
Extract

Itālijai ir viena no vecākajām un visdažādākajām tūrisma ekonomikām pasaulē. Tūrisms jau sen ir bijis lielākais ienākumu nesējs Itālijai. Pēdējos 50 gados tā nozīmība kā ārzemju tūristu apmaiņas avotam vairāk vai mazāk nepārtraukti ir augusi. Par spīti daudzu citu valstu nesenajai masu tūrisma attīstībai, Itālija saglabā savu vietu kā viena no pašām svarīgākajām tūrisma valstīm pasaulē. Šobrīd Itālija izceļas ar lielu, vidējas intensīvu un lēni augošu tūrisma ekonomiku; valsts ieņem astoto vietu 176 valstu starpā.
Par sava darba mērķi autore izvirza izanalizēt izejošā tūrisma ekonomisko ietekmi Itālijā. Vadoties pēc Pasaules Tūrisma Organizācijas (PTO), Itālijas statistikas pārvaldes (ISTAT), Itālijas Bankas un citiem statistikas datiem, tiks noskaidroti galvenie interesējošie tūrisma ekonomiskie procesi valstī: iekšzemes kopprodukts, tūrisma maksājumu bilance, piedāvājums, nodarbinātība, investīciju apjoms, valdības ietekme tūrisma attīstībā utt.
1. GALVENIE EKONOMISKIE RĀDĪTĀJI
1.1 PIEPRASĪJUMS
Makroekonomika fokusējās uz pieprasījumu kā vienu pusi no preču un pakalpojumu apmaiņas tirgus. Pieprasījums tiek aplūkots kā virzošais vajadzību spēks ekonomikā, kurš stimulē aktivitātes produktu un pakalpojumu ražošanā, kuras nepieciešamas, lai apmierinātu šīs vajadzības par atbilstošu atlīdzību. [1., 25.lpp.]…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register