Research Papers
Business and Law
Tourism, Traveling
Tūrisma informācijas analīze Kurzemes reģionā-
Tūrisma informācijas analīze Kurzemes reģionā
Evaluated!Research Papers26 Tourism, Traveling, Marketing, Advertising, Economics
Nr. | Chapter | Page. |
Ievads | 3 | |
1. | Tūrisma attīstības analīze | 5 |
1.1. | Tūrisma politikas vadlīnijas, to raksturojums Latvijā | 5 |
1.2. | Tūrisma attīstības prioritātes | 7 |
1.3. | Tūrisma attīstības problēmas | 8 |
2. | Kurzemes reģiona tūrisma attīstības tendences, to analīze | 9 |
2.1. | Tūrismu ietekmējošo rādītāju raksturojums | 9 |
2.1.1. | Kurzemes reģiona raksturojums | 11 |
2.1.2. | Lauku tūrisma piedāvājums un cenas | 12 |
2.2. | Lauku tūrisma attīstība Kurzemē periodā no 1995. līdz 2002. gadam | 13 |
2.3. | Lauku tūrisma attīstība Kurzemē salīdzinājumā ar citiem Latvijas reģioniem | 15 |
3. | Tūrisma reklāmas attīstība Kurzemes reģionā periodā no 1995. līdz 2002. gadam, informācijas īpatnības | 17 |
3.1. | Informācijas pieejamība, tās nesējlīdzekļi | 19 |
3.2. | Reklāmas izvietojums, reklāmas līdzekļi, attīstība | 19 |
3.3. | Tūrisma reklāmas efektivitātes novērtējums Kurzemes reģionā | 23 |
Secinājumi un priekšlikumi | 24 | |
Izmantotās literatūras un avotu saraksts | 25 |
1. Tūrisma attīstības analīze
Latvijas izdevīgais ģeogrāfiskais novietojums, bagātais vēstures un kultūras mantojums, kā arī neskartā daba ir lieliski priekšnosacījumi Latvijas kā populāra ceļojuma galamērķa izveidei. Latvijā ir ievērojams, nepilnīgi izmantots potenciāls dažādu tūrisma veidu attīstībai.
Tūrisms ir viena no lielākajām pasaules ekonomikas nozarēm, ko veicina pieaugošs nodarbināto ienākumu līmenis, brīvais laiks un mobilitāte. Nav īpašu prognožu par tūrisma attīstības tempiem Latvijā, tomēr ir sagaidāms, ka tūrisma apjomi pieaugs, īpaši ienākošajā tūrismā. Paliek neatbildēts jautājums, kā tūrisma attīstība sadalīsies reģionāli, bet ir sagaidāma sīva konkurence. Panākumus šajā cīņā noteiks valsts sasniedzamības faktors, reģiona kopējais tēls, politiskais klimats, robežu šķērsošanas u.c. jautājumi, piemēram, ģeogrāfiskā vieta pati par sevi, kā faktors, kas nosaka tūrista izvēli.
Tradicionālās ilgtermiņa brīvdienas, kad tūrists atvaļinājumu pavada vienā vietā, pamazām zaudē popularitāti. Visur Eiropā pieaug tādi ceļojuma veidi kā īsa atpūta, dienas ceļojumi, biznesa ceļojumi un speciālu interešu brīvdienas. Dažādiem atpūtas veidiem ir nepieciešams noteikts servisa līmenis (naktsmītnes, ēstuves, tūrisma pakalpojumi u.c.). Tā, piemēram, pieprasījums pēc atpūtas lauku sētā pieaugs, ja šī tūrisma veidu attīstību atbalstīs valdība, pašvaldības un uzņēmēji. Rajonu plānošanai ir būtiska nozīme, lai samazinātu tūrisma attīstības negatīvo ietekmi.
Tūrisma attīstības plānošana un menedžments ir jāveido tā, lai nodrošinātu un pilnveidotu ainavu kvalitāti. Tūrisma attīstība var sekmēt jaunu vēsturisko ēku izmantošanas veidu rašanos, vairot ienākumus lauku mājās, kā arī sekmēt pamestu zemju apgūšanu. Būtiskas un lielas izmaiņas ainavās nav pieļaujamas. Plānošanai ir jāveicina ilgtspējīga tūrisma attīstība. Ilgtspējības princips sevī ietver līdzsvarotu attīstību, kas nepieļauj galējības. Ilgtspējīgs tūrisms nozīmē saudzīgu attieksmi pret apkārtējo vidi, dabas un kultūras resursu saprātīgu lietošanu un saglabāšanu, turklāt tas ir sociāli un ekonomiski izdevīgs. Tādēļ ir jāstimulē tūrisma attīstība tādā līmenī, lai vietējā ekonomika no šīs nozares iegūtu optimālu labumu. Ir jākoncentrējas uz “maza mēroga” tūrisma attīstību, ieskaitot daudzas nakšņošanas mītnes: lauku mājas, telšu vietas, jauniešu hosteļi u.c.
…
Kursa darbs Par Tūrisma attīstību Kurzemes reģionā un tas ietver: 1.Tūrisma attīstības analīze 1.1.Tūrisma politikas vadlīnijas, to raksturojums Latvijā 1.2.Tūrisma attīstības prioritātes 1.3.Tūrisma attīstības problēmas 2.Kurzemes reģiona tūrisma attīstības tendences, to analīze 2.1.Tūrismu ietekmējošo rādītāju raksturojums 2.1.1.Kurzemes reģiona raksturojums 2.1.2.Lauku tūrisma piedāvājums un cenas 2.2.Lauku tūrisma attīstība Kurzemē periodā no 1995. līdz 2002. gadam 2.3.Lauku tūrisma attīstība Kurzemē salīdzinājumā ar citiem Latvijas reģioniem 3.Tūrisma reklāmas attīstība Kurzemes reģionā periodā no 1995. līdz 2002. gadam, informācijas īpatnības 3.1.Informācijas pieejamība, tās nesējlīdzekļi 3.2.Reklāmas izvietojums, reklāmas līdzekļi, attīstība 3.3.Tūrisma reklāmas efektivitātes novērtējums Kurzemes reģionā
- Kurzemes pilis
- Lauku tūrisma produkta sasniedzamība Kurzemes novadā
-
Tūrisma informācijas analīze Kurzemes reģionā
Research Papers26 Tourism, Traveling, Marketing, Advertising, Economics
-
You can quickly add any paper to your favourite. Cool!Reklāmas kampaņas analīze
Research Papers for university6
Evaluated! -
Uzņēmuma X mārketinga vides un stratēģijas analīze, un darbības plānošana
Research Papers for university24
-
Klasteru analīzes pielietojums
Research Papers for university15
-
Tūrisma uzņēmuma kapitāls
Research Papers for university4
Evaluated! -
Tūrisma uzņēmuma pakalpojumu sniegšana
Research Papers for university4