Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
7,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:791402
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.06.2020.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 32 units
References: Used
Time period viewed: 2016 - 2020 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  TŪRISMA NOZARES TEORĒTISKIE ASPEKTI    6
1.1.  Tūrisma jēdziens un definīcija    6
1.2.  Tūrisma produkts, un tā veidi    8
1.3.  Tūrisma pakalpojums, un to iedalījums    11
1.4.  Tūrisma nozares attīstības stratēģija un uzdevumi    14
1.5.  Tūrisma nozares riski    18
2.  TŪRISMA NOZARES ATTĪSTĪBAS ANALĪZE    20
2.1.  Covid 19 ietekme uz tūrisma nozari    21
2.2.  Tūrisma nozares attīstības analīze Latvijā    22
3.  TŪRISMA NOZARES PROBLĒMAS    28
3.1.  Latvijas tūrisma nozares situācija saistība ar Covid 19    30
3.2.  Aptauja par Latvijas iedzīvotāju paradumiem ceļojot pa Latviju    32
  Secinājumi un priekšlikumi    38
  IZMANTOTO AVOTU SARAKSTS UN LITERATŪRA    41
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Tūrisms ir viena no vadošajām nozarēm pasaulē un Latvijā. Ienākošais tūrisms ir eksporta nozare, kuras attīstība labvēlīgi ietekmē valsts IKP un maksājumu bilanci, rosina ekonomisko darbību, veicina infrastruktūras attīstību un vides kvalitātes uzlabošanu.
2. Tūrisma produktiem vajadzētu būt piemērotiem patērētāju vēlmēm un vajadzībām. Ir trīs veida produkti – pamatprodukti, materiālais un paplašinātais produkts. Tūrisma produktiem ir jāatbilst patērētāju vēlmēm un vajadzībām.
3. Par tūrisma resursiem uzskata tādus resursus , kas varētu būt pievilcīgi tūristiem. Ja tūrisma resursus patērē tūrists, tad to sauc par tūrisma produktu, tas ir vai nu tūrisma pakalpojums vai taustāma prece, ko patērē tūrists. Patērētie tūrisma produkti varētu būt dažāda tipa viesnīcas un to sniegtie pakalpojumi, tūrisma aģentūru pakalpojumi, dabas, vēstures objekti, izklaides pasākumi, sporta sacensības.
4. Tūrisma pakalpojumi ir pakalpojumi, kurus sasaista ar brīva laika pavadīšanu un ceļošanas iespēju nodrošināšanu. Tie ir tūrisma operatori, tūrisma aģentūra un tūrisma pakalpojuma sniedzējs.
5. Latvijai ir labi priekšnosacījumi – izdevīgs ģeogrāfiskais stāvoklis, bagātais kultūrvēsturiskais mantojums, maz pārveidota daba, lai tā kļūtu par pievilcīgu tūrisma zemi. Tas nozīme, ka Latvijai ir visi nepieciešamie apstākļi, lai attīstītu tūrisma nozari.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register