Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
1,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:712996
 
Author:
Evaluation:
Published: 18.09.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma nozares nozīme Latvijas ekonomikā    4
1.1.  Nozares rakturojošie rādītāji    5
1.2.  Tūrisma tēls kā nozares veicinātājs    7
  Secinājumi    9
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    10
Extract

SECINĀJUMI
1. Tūrisma nozare ietver sevī vairākas citas tautsaimniecības nozares, tādējādi samazinoties tūristu skaitam valstī, tūrismā iesaistītājās nozarēs var rasties zaudējumi;
2. Latvijā kopš 2000.gada tūristu skaits ir strauji pieaudzis. Īpaši šo pieaugumu veicinājusi Latvijas pievienošanās Eiropas Savienībai.
3. Nozares raksturojošie rādītāji norāda uz strauju tūristu skaita kritumu 2009.gadā, kad pasaules ekonomikas lejupslīdes dēļ tūristu skaits samazinājās, kā iemesla dēļ cieta nozarē strādājošie uzņēmumi.
4. Pašlaik tūrisma nozares rādītāji strauji aug un pēdējo 3 gadu laikā vērojams gan tūristu skaita pieaugums, gan apkalpoto personu skaits naktsmītnēs.
5. Tūrisma nozare ir svarīga Latvijas tautsaimniecības daļa, jo tā veicina gan nodarbinātību, gan ienākumus vietējiem uzņēmējiem. Tūrisma eksports notiek šeit pat valstī, jo iebraucot ārzemniekiem valstī, tie šeit iegādājas Latvijā ražotās preces un piedāvātos pakalpojumus, no kā ieguvu gūst Latvijas ekonomika.
6. Jo ilgāk ārzemnieks uzturēsies valstī, jo lielāki izdevumi viņam radīsies, tādējādi tiek veicināta tūrisma uzņēmēju ienākumi. Lai pēc iespējas ilgāk noturētu ārzemnieku valstī ir jāveido interesanti un aizraujoši tūrisma produkti izmantojot Latvijas stiprākos piesaistes objektus dabu un kultūru.
7. Pašlaik notiekošā tūrisma tēla veicināšanas programma „Best enjoyed slowly” ir spilgts piemērs, ka tūristu uzturēšanās valstī ir jānodrošina pēc iespējas garāka. Tūrisma attīstības valsts aģentūras veidotās kampaņas ir veicinājušas ārvalstu tūristu uzturēšanās ilguma palielināšanos.


Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register