Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:251083
 
Author:
Evaluation:
Published: 22.07.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 6 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
2.  Tūrisma operatoru un aģentūru darbības specifika, funkcijas    6
3.  Tūrisma operatori un aģentūras Jelgavā    9
4.  Tūrisma operatoru un aģentūru darbības analīze    17
4.1.  Sadarbība ar tūroperatoriem    17
4.2.  Reklāmas izmantošana    18
4.3.  Pakalpojumu kvalitāte    18
4.4.  Konkurence un aģentūru popularitāte    19
4.5.  Tūrisma aģentūru darbības problēmas    21
  Secinājumi un priekšlikumi    22
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    24
Extract

Latvijā ir daudz un dažādu tūroperatoru un tūrisma aģentūru ar plašu piedāvāto pakalpojumu klāstu, bet tā kā darba autore dzīvo un strādā Jelgavā, darba mērķis bija izpētīt un iegūt informāciju par tūrisma operatoru un aģentūru Jelgavā darbību un tās nozīmīgumu.
Lai sasniegtu izvirzīto darba mērķi, autore veica vairākus secīgus uzdevumus: iepazinās ar teorētiskajām atziņām par tūrisma operatoru un aģentūru darbības specifiku un funkcijām, iepazinās ar Jelgavā esošo tūrisma firmu darbību un piedāvātajiem pakalpojumiem, izpētīja un izvērtēja firmu piedāvāto pakalpojumu pieprasījumu pašlaik Jelgavas iedzīvotāju vidū, noskaidroja pašlaik esošās problēmas tūroperatoru un aģentūru darbībā. Pētījuma rezultātā radušies secinājumi kalpoja par pamatu vairākiem autores priekšlikumiem par tūroperatoru un tūrisma aģentūru darba pilnveidošanu.
Lai precīzāk un veiksmīgāk būtu iespējams iegūt nepieciešamo informāciju, autore darba ietvaros izstrādāja aptaujas anketas, kuru mērķauditorija bija gan Jelgavas tūrisma aģentūras, gan Jelgavas iedzīvotāji, kuri ir potenciālie aģentūru klienti un pakalpojumu izmantotāji un spēja sniegt objektīvāko informāciju par savām vēlmēm, zināšanām un pieredzi tūrisma pakalpojumu izmantošanā. Savukārt tūrisma firmām domātā aptaujas anketa tika izmantota ar mērķi noskaidrot to informāciju, kura neparādās masu saziņas līdzekļos vai oficiālā statistikā.
Pētījums tika veikts gan elektroniskā veidā, gan personiski. Aptaujas anketa, kura bija paredzēta tūrisma firmām, tika nosūtīta uzņēmumiem elektroniski pa e – pastu, paskaidrojot aptaujas nepieciešamību un mērķi. Aizpildītās anketas tika nosūtītas atpakaļ autorei trīs darba dienu laikā.
Studiju darba izstrādāšanas procesā autore iepazinās ar ļoti plašu, nozīmīgu un svarīgu informāciju, kas ļāva veiksmīgāk izanalizēt un novērtēt Jelgavas tūrisma operatoru un aģentūru darbības pamatprincipus, kā arī noskaidrot galvenās problēmas firmu darbībā. Objektīvāku informāciju palīdzēja iegūt studiju darba ietvaros izstrādātās aptaujas anketas Jelgavas iedzīvotājiem un tūrisma aģentūrām, operatoram.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register