Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:185780
 
Author:
Evaluation:
Published: 31.03.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Extract

Līdz šim mēs esam apskatījuši dažādus tūrisma pieprasījuma ietekmes faktoru veidus. Šos ietekmes veidus var apkopot viedokļos, konkrētās nostājās, priekšstatos, lomās, motivācijās, pamatojumos un noteicošajos, izšķirošajos faktoros. Ekonomikas pētnieki ir vairākkārt centušies apvienot šīs ietekmes un veidot tās modeļu formā, taču rezultātā tika iegūta virkne šādu modeļu, kuri pamatā iedalās divās konkrētās modeļu kategorijās:
1. Patērētāju uzvedības tūrisma pieprasījuma modeļi.
2. Kvantitatīvie tūrisma pieprasījuma modeļi.
Šīs divas modeļu kategorijas ir lietojamas dažādos, vispārīgos līmeņos – patērētāju uzvedības modeļi ir brīvi koncentrēti uz individuālo līmeni, bet, savukārt, kvantitatīvie modeļi lielākoties koncentrējas uz pašiem līmeņiem kā tādiem, kopumā.

Author's comment
Editor's remarks
Work pack:
GREAT DEAL buying in a pack your savings −2,98 €
Work pack Nr. 1185621
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register