Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:215256
 
Author:
Evaluation:
Published: 16.02.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Tūrisma nozares vispārīgs apraksts    4
1.1.  Tūrisma būtība    4
1.2.  Tūrisms Latvijā    4
1.3.  Tūrisma nozares nosacījumi tās attīstībai    5
1.4.  Tūrisms un reģioni    7
1.6.  Latvijas tūrisma firmas un to specializācija    8
1.7.  Tūrisma nozares IKP    12
2.  Ekonomiskā rādītāja aprēķins    13
3.  Testi    17
  1.pielikums    17
  3.pielikums    24
Secinājumi    24
5.  Izmantotās literatūras saraksts    25
Extract

Pašreiz tūrisms ir viena no vadošajām tautsaimniecības nozarēm pasaules valstu ekonomikā. Dažās valstīs tūrisms ar darbu nodrošina lielu daļu vietējo iedzīvotāju, kā arī dod vislielāko iekšzemes kopproduktu, pārsvarā tās ir siltā klimata valstis, kurās ir daudz kūrortpilsētu, valstis ar bagātu kultūras mantojumu.
Latvijā tūrisms vēl nav pietiekami attīstīta nozare, to skaidro ar faktu, ka pēc neatkarības atgūšanas valsts ekonomika no komandekonomikas pārgāja uz tirgus ekonomiku, kas radīja parmaiņas valsts tautsaimniecībā. Šobrīd Latvijā darbu ir uzsākušas daudz tūrisma firmas, kas nodarbojas gan ar ienākošo, gan izejošo tūrismu, tādējādi attīstot šo nozari, lai tā ieņemtu tik pat nozīmīgu vietu Latvijas tautsaimniecībā kā citur pasaulē. Latvijas vārda popularizēšana pasaulē, ārzemju tūristiem liek atklāt Latviju par skaistu un kultūras mantojumiem bagātu zemi, tas veicina ienākošā tūrisma attīstību, taču izejošā tūrisma veicināšanai ir nepieciešama iedzīvotāju dzīves līmeņa paaugstināšana.
Tūrisms ir pakalpojumu un produktu komplekss, kas kalpo, lai apmierinātu patērētāju, uzņēmumu un sabiedrības pieprasījumu pēc iekšzemes un ārvalstu ceļojumiem. Tūristu vajadzību dažādība un tas, ka ar tūrismu saistītie pakalpojumi un produkti tiek pirkti un pirms ceļojuma, ceļojuma laikā un pat atgriežoties no tā, tūrisma nozari padara par tādu, kas caurvij visus tautsaimniecības sektorus.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register