Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
3,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:698313
 
Author:
Evaluation:
Published: 14.04.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Tūrisma vēsture Latvijā    3
2.  Tūrisma firmas un viesnīcu bizness    3
2.1.  Tūrisma firmas    3
2.2.  Viesnīcu bizness    4
3.  Ceļojumi Latvijas robežās un ārpus tās    5
3.1.  Ceļojumi Latvijas robežās    5
3.2.  Ārvalstu ceļotāji Latvijā    6
3.3.  Latvijas ceļotāji ārzemēs    8
3.4.  Pasažieru apgrozība    9
4.  Latvijas tūrisma attīstība    10
4.1.  Tūrisma politika    10
4.2.  Tūrisma attīstības politikas pamatnostādnes    10
  Secinājumi    12
  Izmantotā literatūra    13
Extract

Tūrisms ir īpašs aktivitātes veids, kas ietver cilvēka brīvu pārvietošanos no dzīves vietas uz citu vietu, kā arī pakalpojumu sfēras, kas apmierina tūristu vajadzības.
Tūrisma pamattipi: izejošais, ienākošais un vietējais.
Tūrisma pamatvienība ir persona, kura ir tūrisma darbības subjekts un var tikt uzskaitīta kā statistiska vienība.
Cik zināms, tūrisms šobrīd ieņem vienu no vadošajām vietām daudzu pasaules valstu ekonomikā.
Pēc Pasaules Tūrisma Organizācijas statistikas datiem, tūrisms ir pasaulē lielākais eksporta ienākumu avots, nozīmīgs darbavietu radītājs, kā arī svarīgs reģionālās un sociālās attīstības faktors. Tas valstīm nodrošina lielu ieņēmumu no nodokļiem un sniedz ievērojamu pienesumu to iekšzemes kopproduktā. Tūrisms sekmē liela apjoma ieguldījumu veikšanu infrastruktūras izveidē, kopumā apmierinot gan tūristu prasības, gan uzlabojot vietējo iedzīvotāju dzīves apstākļus.
Eiropā un visā pasaulē tūrisms ir viena no vadošajām un visstraujākajām izaugsmes nozarēm un tiek uzskatīta par stratēģisku ekonomiskās attīstības un nodarbinātības prioritāti. Tūrisms ietekmē ikvienas sabiedrības sociālo, kultūras un ekonomisko dzīvi, savukārt, minētās sfēras ietekmē tūrisma attīstību. Latvijā tūrismam ir ļoti liela nozīme.
Cik zināms, Latvijā šobrīd ir ļoti daudz tūrisma firmu un izejošo tūristu skaitam ir tendence palielināties. Tas izskaidrojams ar iedzīvotāju pirktspējas pakāpenisku palielināšanos, tūrisma firmu piedāvāto pakalpojumu kvalitātes uzlabošanos u.c. faktoriem.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register