Secinājumi
1. Pētījumā secināts, ka skolēnu-tūristu lēmumu, iegādājoties suvenīrus, visbiežāk ietekmē psiholoģiskie faktori, nevis sociālie faktori, līdz ar to izvirzītā hipotēze netika apstiprināta.
2. Pētījumā secināts, ka no visiem simts aptaujātajiem respondentiem 93% respondenti iegādājas suvenīrus, savukārt 7% respondenti suvenīrus neiegādājas vispār.
3. Pētījumā secināts, ka lielākā daļa no aptaujātajiem respondentiem suvenīrus iegādājas savai ģimenei, kā piemiņlietu un viņiem ir ļoti svarīgi, lai uz šī suvenīru būtu attēlotas, kādas šai vietai raksturīgas kultūras iezīmes.
4. Pētījumā secināts, ka vidējais, cik skolēni-tūristi ir gatavi atvēlēt naudu suvenīriem ir no 9 līdz 15 eiro, un galvenokārt suvenīrus iegādājas, lai iepriecinātu sevi un citus.
…