Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:615080
 
Evaluation:
Published: 21.10.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 12 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    2
  Abstract    3
  Ievads    6
  Literatūras apskats    7
1.  Tūristu rīcību faktoru ietekme patērētāju uzvedībā    7
1.1.  Kultūras ietekmes faktori patērētāju uzvedībā    8
1.2.  Sociālās vides faktoru ietekme patērētāju uzvedībā    10
1.3.  Personīgie ietekmes faktori patērētāju uzvedībā    12
1.4.  Psiholoģiskie ietekmes faktori patērētāju uzvedībā    13
  Pētījumā, tika noskaidroti Tukuma Raiņa ģimnāzijas skolēnu rīcību ietekmējošie faktori, izvēloties suvenīrus    15
  Secinājumi    26
  Izmantotā literatūra    27
  Pielikums    28
Extract

Secinājumi
1. Pētījumā secināts, ka skolēnu-tūristu lēmumu, iegādājoties suvenīrus, visbiežāk ietekmē psiholoģiskie faktori, nevis sociālie faktori, līdz ar to izvirzītā hipotēze netika apstiprināta.
2. Pētījumā secināts, ka no visiem simts aptaujātajiem respondentiem 93% respondenti iegādājas suvenīrus, savukārt 7% respondenti suvenīrus neiegādājas vispār.
3. Pētījumā secināts, ka lielākā daļa no aptaujātajiem respondentiem suvenīrus iegādājas savai ģimenei, kā piemiņlietu un viņiem ir ļoti svarīgi, lai uz šī suvenīru būtu attēlotas, kādas šai vietai raksturīgas kultūras iezīmes.
4. Pētījumā secināts, ka vidējais, cik skolēni-tūristi ir gatavi atvēlēt naudu suvenīriem ir no 9 līdz 15 eiro, un galvenokārt suvenīrus iegādājas, lai iepriecinātu sevi un citus.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register