Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
6,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:614618
 
Author:
Evaluation:
Published: 23.10.2012.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 40 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija   
  Annotation   
  Ievads   
1.  Uzņēmējdarbības ētikas teorētiskie aspekti   
2.  Ētika tūrisma uzņēmējdarbībā   
2.1.  Pasaules tūrisma ētikas kodeksa raksturojums   
2.2.  Profesionālās ētikas kodeksi tūrisma uzņēmējdarbībā   
2.3.  Tipiskākie ētikas pārkāpumi tūrisma uzņēmumā   
3.  Ētikas uzlabošanas iespējas tūrisma uzņēmumā   
  Secinājumi un priekšlikumi   
Extract

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi:
1. Uzņēmējdarbības ētiku var salīdzināt ar mācību par taisnīgo un netaisnīgo, un par brīvību un atbildību īpašajās attiecībās un situācijās, kas rodas uzņēmējdarbībā.
2. Uzņēmējdarbības ētikas ievērošana ir uzņēmēju un viņu firmās strādājošo interesēs, jo tā, tāpat kā jaunas tehnikas un tehnoloģijas ieviešana, garantē panākumus nākotnē.
3. Uzņēmējdarbības ētika ir nepieciešama uzņēmējiem un cilvēkiem, kas strādā viņu firmās, skolēniem un studentiem, kas gatavojas iesaistīties uzņēmējdarbībā, ka arī visai sabiedrībai, jo tā stabilizē un humanizē cilvēku attiecības, stiprina solidaritāti.

4. Tūrisms ir nozare, kurā iesaistīti dažādi pakalpojumu sniedzēji un kura saistīta ar daudziem citiem saimnieciskās darbības veidiem, un lai veicinātu saskanīgu un ilgtspējīgu tūrisma attīstību, ir nepieciešama nozaru sociālo partneru, ieinteresēto personu un valsts iestāžu nacionāla un starptautiska līmeņa sadarbība, savukārt jēdziens „sadarbība” jau iekļauj sevī ētikas principu zināšanu un ievērošanu.
5. Latvijā pastāv Tūrisma likums, kura mērķis ir radīt tiesisku pamatu tūrisma nozares attīstībai, noteikt kārtību, kādā valsts pārvaldes iestādes, pašvaldības un komersanti darbojas tūrisma jomā, un aizsargāt tūristu intereses, ka arī tūrisma pakalpojumu jomā Latvijā darbojas patērētāju tiesību aizsardzības centrs, kas izskata iedzīvotāju iesniegumus par patērētāju tiesību pārkāpumiem, sniedz palīdzību konfliktu risināšanā ar pakalpojumu sniedzējiem.
6. Saistībā ar tūrisma nozari pastāv Pasaules tūrisma ētikas kodekss un tā dokumenta mērķis ir palīdzēt samazināt tūrisma radīto negatīvo ietekmi uz dabu un kultūras mantojumu, vienlaikus palielinot vietējo iedzīvotāju ieguvumu no tūrisma.
7. Profesionālās ētikas kodeksi sniedz ētiskās vadlīnijas uzņēmumu vadītājiem, konkrētu profesiju pārstāvjiem, speciālistiem, visiem strādājošiem, norādot prasības, kas ir saistītas ar precīzu profesionālo pienākumu izpildi, lojalitāti pret uzņēmumu un citu cilvēku tiesību aizsargāšanu.

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register