Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,99 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:735585
 
Author:
Evaluation:
Published: 27.12.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 23 units
References: Used
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Uzņēmējdarbības būtība un uzņēmējdarbības vides jēdziens    4
2.  Mazie un vidējie uzņēmumi, to loma uzņēmējdarbības vides attīstībā Latvijā    9
3.  Uzņēmējdarbības vides ietekmes faktoru analīze Latvijā    18
3.1.  Ekonomiskie un sociālie faktori    18
3.2.  Politiskie un tiesiskie faktori    23
  Secinājumi un priekšlikumi    28
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    30
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    31
Extract

Uzņēmējdarbības aktivitāte valstī ir atkarīga no daudziem iekšējiem un ārējiem faktoriem, kurus lielākā vai mazākā mērā nosaka valsts ekonomiskā politika. Valsts ekonomiskajā politikā var tikt akcentēts atbalsts jaunu un mazu uzņēmumu tapšanai vai esošo uzņēmumu dzīvotspējas un konkurētspējas palielināšanai iekšējā un ārējā tirgū. Katram uzņēmumam gan jāpazīst apkārtējā vide un tās izmaiņu raksturs, gan jāprot reaģēt uz šīm izmaiņām- neveiksmes, videi pielāgojoties, var kļūt par uzņēmējdarbības neveiksmēm. Pie ārējiem faktoriem, kuri iespaido uzņēmuma stāvokli, pieskaitāmie faktori- valsts ienākumu līmenis, kredītu procentu likme, valūtas maiņas kurss, bezdarba līmenis. Sociālie, juridiskie, tehnoloģiskie un politiskie faktori veido pakārtotu ārējo vidi.
Studiju darba tēma ir “Uzņēmējdarbības vide Latvijā”. Mazo un vidējo uzņēmumu (MVU) skaita pieaugums un izaugsme ietekmē tirgus iespējas, bet privātiniciatīva – uzņēmējdarbības vides izmaiņas, kas sekmē jaunu uzņēmumu veidošanos.
Tēmas aktualitāti nosaka fakts, ka no 2002. gada 1. janvāra stājies spēkā “Komerclikums”, kas iezīmē fundamentālu uzņēmējdarbības vides reformu. 2002. gada 9. oktobrī tika apstiprināts “Pasākumu plāns uzņēmējdarbības vides uzlabošanai”, kam būtiski vajadzētu ietekmēt uzņēmējdarbību. 2003 gadā sāka darboties „Mazo un vidējo uzņēmumu kreditēšanas programmas” otrais posms.
Darba mērķis ir pētīt uzņēmējdarbības vidi un tās ietekmes faktorus Latvijā. Mērķa sasniegšanai darbā tiek veikti šādi uzdevumi:
1.Iepazīta uzņēmējdarbības būtība un uzņēmējdarbības vides jēdziens.
2.Raksturoti mazie un vidējie uzņēmumi, to loma uzņēmējdarbības vides attīstībā Latvijā.
3.Analizēti vides ietekmes faktori uzņēmējdarbībā Latvijā.
Pirmā nodaļa sniedz uzņēmējdarbības būtību un definē uzņēmējdarbības vides jēdzienu.
Otrajā nodaļā tiek pētīta mazo un vidējo uzņēmumu loma uzņēmējdarbības vides attīstībā Latvijā.
Trešajā nodaļā tiek analizēti uzņēmējdarbības vides ietekmes faktori Latvijā.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register