Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
4,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:519399
 
Evaluation:
Published: 26.10.2007.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 10 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Masu saziņas līdzekļi un to iezīmes    5
1.1.  Drukātie mediji    5
1.2.  Elektroniskie mediji    7
1.3.  Masu saziņas līdzekļu specifika    8
2.  Darbs ar masu saziņas līdzekļiem    9
2.1.  Sabiedrisko attiecību speciālistu un žurnālistu labas sadarbības priekšnoteikumi    10
2.2.  Masu mediju attiecību efektivitāte    10
3.  Uzņēmums „Aerodium”    11
3.1.  Uzņēmuma mediju attiecības    12
3.2.  Uzņēmuma projekti no 15.12.06.    13
3.3.  Uzņēmuma nākotnes projekti    13
3.4.  Uzņēmuma „Aerodium” masu mediju attiecību efektivitātes analīze    14
  Secinājumi un ierosinājumi    16
  Izmantotās literartūras saraksts    17
Extract

Par sava darba tēmu izvēlējos – „Uzņēmuma “Aerodium” mediju attiecības un to efektivitātes kritēriji”. Šādu tēmu izvēlējos, jo pati strādāju šajā uzņēmumā un esmu ieinteresēta izpētīt tā sadarbību ar masu medijiem. Kaut gan uzņēmums ir jauns, savu darbību sācis tikai 2005.gadā, tas jau ir guvis starptautisku atpazīstamību, tieši ar mediju starpniecību. Šāds uzņēmuma modelis skaidri parāda, kādas ir jāveido uzņēmuma attiecības ar medijiem. Tēmas aktualitāte ir nenoliedzama, jo uzņēmums ir ļoti interesants, perspektīvs un tā piedāvātais pakalpojums prezentē Latviju visā pasaulē.
Lai kļūtu par pamanāmu un augšupejošu uzņēmumu, ļoti svarīgas ir attiecības ar medijiem. Veidojot kontaktus, sadarbojoties ar dažādiem cilvēkiem, televīzijām, avīzēm un interneta mājas lapām, uzņēmums veido savu tēlu un popularizē savu vārdu, kas vēlāk nesīs tam vēlamo peļņu. Svarīgu darbu uzņēmumā dara sabiedrisko attiecību speciālists, kura darbs ir veidot saikni ar medijiem un pakalpojuma lietotajiem, pircējiem. Tikai tā uzņēmums var pievienot sev arvien lielāku klientu loku. Popularizēt uzņēmumu var dažādi, bet visefektīvākais veids ir informācijas piegāde potenciālam klientam caur masu medijiem, jo mediji visspēcīgāk ietekmē lielāko daļu no sabiedrības. Pie masu medijiem pieder – žurnāli, laikraksti, televīzija, kabeļtelevīzija, FM un AM radio, grāmatas utt. Masu saziņas līdzekļi ienāk praktiski ikvienā ģimenē, mājā, darba vidē. Katram medijam ir sava auditorija, tāpēc informācija ir jāsniedz pēc iespējas vairākos masu saziņas līdzekļos, lai aptvertu pēc iespējas lielāku mērķauditorijas daļu, jo vieni var skatīties televīziju, citiem tās nav un viņi, savukārt, klausās radio vai lasa laikrakstus. Masu saziņas līdzekļi ir starpnieks starp uzņēmumu un sabiedrību, tāpēc sabiedrisko attiecību speciālisti šai sadarbībai pievērš lielu nozīmi un cenšas to veidot pēc iespējas ciešāku un pozitīvāku.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register