Add Papers Marked0
Paper checked off!

Marked works

Viewed0

Viewed works

Shopping Cart0
Paper added to shopping cart!

Shopping Cart

Register Now

internet library
Atlants.lv library
FAQ
5,49 € Add to cart
Add to Wish List
Want cheaper?
ID number:909333
 
Author:
Evaluation:
Published: 09.07.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 9 units
References: Used
Extract

“Viennozīmīgi var teikt, ka tirgzinības ir visplašākā darbība ar tirgu (pētot, prognozējot, analizējot, vērtējot, iedarbojoties, pārbaudot utt.).
Tirgzinības kā ekonomiskās darbības sistēma ietver sevī ļoti daudz. No vienas puses – tā ir rūpīga un daudzpusēja:
1)tirgus, pieprasījuma, gaumes un vajadzību izpēte;
2)ražošanas orientācija uz šīm atklātajām jaunajām vajadzībām;
3)ražotās produkcijas orientācija uz noteiktu patērētāju grupu, kas šīs preces vislabprātāk pērk.
No otras puses – tā ir aktīva iedarbība uz tirgu un esošo pieprasījumu, uz vajadzību veidošanos un patērētāju priekšstatiem par firmu, preci, sniegtajiem pakalpojumiem. To visu apvienojot vienā lielā sistēmā, tiek veidoti mārketinga pamati, kas ietver šādus svarīgus rādītājus:
kompleksa tirgus izpēte,
preču sortimenta plānošana,
esošo vajadzību apmierināšanas pasākumi jeb atbilstošu preču ražošana,
neapmierināta pieprasījuma noteikšana un pasākumi tā likvidācijai,
potenciālo jeb nākotnes vajadzību izdalīšana,
plānošana,
ražošanas darba organizēšana un vadīšana.” [3.,11.1.lpp.].
Lai uzņēmums spētu sekmīgi darboties tirgū, tā darbam ir jābūt labi organizētam. Jebkura organizācija, īstenojot savus mērķus savā darbā veic dažādas darbības. Taču pildot mārketinga funkcijas un īstenojot mārketinga mērķus ir jāņem vērā daudz faktori. Šos faktorus, kā piemēram, ražošana, finanses, konkurence, likumdošana u.c., var apvienot vienā lielā sistēmā, un tā ir, tirgzinību vide.

Mārketinga vide ir organizācijas darbību ietekmējošo labvēlīgo un nelabvēlīgo faktoru kopums, kuri izraisa nepieciešamību tos izmantot vai pārvarēt, lai īstenotu mārketinga mērķus.

Pastāv divas vides, kā jau es iepriekš minēju, kuras var traucēt gan arī veicināt uzņēmumam zelt un plaukt. Tās ir MIKRO jeb iekšējā un MAKRO jeb ārējā vides.
Mana kursa darba tēma ir Tirgzinību vides raksturojums apbedīšanas pakalpojumu firmā “ELIZIUMS”. Rakstot šo darbu esmu izvirzījusi uzdevumus un mērķus.
Mērķi:
1.Veikt mārketinga ārējās un iekšējās vides izpēti.
2.Analizēt pētījumu rezultātus, formulēt secinājumus un sniegt priekšlikumus problēmas risinājumam.…

Author's comment
Load more similar papers

Atlants

Choose Authorization Method

Email & Password

Email & Password

Wrong e-mail adress or password!
Log In

Forgot your password?

Draugiem.pase
Facebook

Not registered yet?

Register and redeem free papers!

To receive free papers from Atlants.com it is necessary to register. It's quick and will only take a few seconds.

If you have already registered, simply to access the free content.

Cancel Register